چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری جشنواره فیلم رشد در مدرسه سبز سما سیاهکل


جشنواره فیلم رشد در مدرسه سبز سما سیاهکل با نمایش فیلم های «زر زری کاکل زری»، «سوزن»، «نقال کوچک»، «نقاش کوچولو» و «ضرب المثل» برگزار شد.
همای گیلان، در افتتاحیه این جشنواره علاوه بر دانش آموزان و معلمین این مرکز آموزشی فرهنگی، دکتر افشار ضیاظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، رحمت دیانت رئیس آموزش و پرورش و رجبی رئیس هلال احمر شهرستان سیاهکل نیز حضور داشتند.
دکتر ضیاظریفی در این مراسم در سخنانی زبان هنر را در انتقال پیام و تاثیرگذاری بر فرهنگ جامعه بسیار اثرگذار عنوان نمود و خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت جوامع می توان از طریق فیلم فرهنگ فاخر و ارزشمند هر سرزمینی را در سطح جهان به مخاطبان انتقال داد و امروز باید بتوانیم فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی را که مبتنی بر اخلاق و ارزش های والای انسانی است به جهان انتقال دهیم.
وی در ادامه سخنانش جشنواره فیلم رشد را از قدیمی ترین جشنواره های سینمای ایران دانست و خاطرنشان کرد: این جشنواره در پی آن است که به عنوان یک رسانه آموزشی عمل نموده و بیشترین و سریع ترین مفاهیم علمی، آموزشی و فرهنگی را به دانش آموزان منتقل نماید.
وی در پایان سخنانش اظهار امیدواری نمود که با حمایت مسوولین و دست اندرکاران عرصه فرهنگ و هنر برای حفظ این دستاورد آموزشی – هنری هر سال شاهد تعالی و رشد والای آن باشیم.
رحمت دیانت رئیس آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل نیز در سخنان کوتاهی از برگزاری این جشنواره ابراز خوشحالی نمود و مدرسه سبز سما سیاهکل را یکی از مراکز آموزشی خوب و اثرگذار در سطح شهرستان سیاهکل دانست.
وی در ادامه برای تشویق و ترغیب بیشتر دانش آموزان برای ساختن فردایی بهترخواستار حضور مسوولین در بین دانش آموزان و حمایت آنان از جشنواره های دانش آموزی شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …