- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

برگزاری جشنواره فیلم رشد در مدرسه سبز سما سیاهکل


جشنواره فیلم رشد در مدرسه سبز سما سیاهکل با نمایش فیلم های «زر زری کاکل زری»، «سوزن»، «نقال کوچک»، «نقاش کوچولو» و «ضرب المثل» برگزار شد.
همای گیلان، در افتتاحیه این جشنواره علاوه بر دانش آموزان و معلمین این مرکز آموزشی فرهنگی، دکتر افشار ضیاظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، رحمت دیانت رئیس آموزش و پرورش و رجبی رئیس هلال احمر شهرستان سیاهکل نیز حضور داشتند.
دکتر ضیاظریفی در این مراسم در سخنانی زبان هنر را در انتقال پیام و تاثیرگذاری بر فرهنگ جامعه بسیار اثرگذار عنوان نمود و خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت جوامع می توان از طریق فیلم فرهنگ فاخر و ارزشمند هر سرزمینی را در سطح جهان به مخاطبان انتقال داد و امروز باید بتوانیم فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی را که مبتنی بر اخلاق و ارزش های والای انسانی است به جهان انتقال دهیم.
وی در ادامه سخنانش جشنواره فیلم رشد را از قدیمی ترین جشنواره های سینمای ایران دانست و خاطرنشان کرد: این جشنواره در پی آن است که به عنوان یک رسانه آموزشی عمل نموده و بیشترین و سریع ترین مفاهیم علمی، آموزشی و فرهنگی را به دانش آموزان منتقل نماید.
وی در پایان سخنانش اظهار امیدواری نمود که با حمایت مسوولین و دست اندرکاران عرصه فرهنگ و هنر برای حفظ این دستاورد آموزشی – هنری هر سال شاهد تعالی و رشد والای آن باشیم.
رحمت دیانت رئیس آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل نیز در سخنان کوتاهی از برگزاری این جشنواره ابراز خوشحالی نمود و مدرسه سبز سما سیاهکل را یکی از مراکز آموزشی خوب و اثرگذار در سطح شهرستان سیاهکل دانست.
وی در ادامه برای تشویق و ترغیب بیشتر دانش آموزان برای ساختن فردایی بهترخواستار حضور مسوولین در بین دانش آموزان و حمایت آنان از جشنواره های دانش آموزی شد.

با کانال همای خبر همراه باشید [1]