چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری جشن بزرگ شکوفه ها همزمان باآغاز سال تحصیلی در لنگرود

اختصاصی همای گیلان :همزمان با فراررسیدن سال تحصیلی جدید و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس جشن باشکوهی توسط شهرداری و شورای شهر لنگرود در محوطه شهرداری لنگرود با حضور فرماندار؛ معاون فرماندار،پلیس راهور و جمع پرشور دانش اموزان اولی به همراه اولیاو مربیان مدارس برگزار شد.

در این مراسم شیخ طاهر نائب رئیس شورای شهر لنگرود گفت : به نمایندگی از اعضای شورای شهر لنگرود از شهردار و مجموعه شهرداری ، آموزش و پرورش و پلیس راهور که این جشن بزرگ را برگزار کرده اند تا یک روز به یادماندنی برای دانش آموزان کلاس اولی باشد قدردانی می نمایم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود با اشاره به این حدیث ” علم در کوچکی مثل نقش گذاشتن بر روی سنگ است ” خظاب به معلمان گرامی گفت : یقینا اولین روز مدرسه برای دانش آموزان روز بزرگی است. مهربانی، دلسوزی،رفتار شایسته و لطف شما همه بر روی این کودکان تاثیر گذار خواهد بود و در آینده این دانش آموزان نقش بسزایی خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : ما ۱۱۶ دانش آموز شهید در لنگرود داریم که باید آنها را سرمشق خود قرار دهیم. متاسفانه ادب در بین دانش آموزان ما کم شده است. این والدین هستند که باید با یاددادن کلمات دینی به فرزندان آنها را پرورش دهند که یقینا سعادت ما در همین کلمات دینی خواهد بود.

لاهوتی رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنگرود نیز در این جشن پرشکوه ضمن تبریک بازگشایی مدارس گفت : شهر با آغاز بازگشایی مدارس زیباتر از روزهای قبل شده است که امیدواریم با تلاش و یکدلی سالی پر از موفقیت را سپری نماییم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنگرود در ادامه از زحمات شهردار محترم، اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری که زحمات زیادی را جهت برگزاری این جشن باشکوه متقبل شده اند ، قدردانی نمود.

لازم به ذکر است این جشن باشکوه با حضورعمه خورشید اجرا و برنامه هایی همچون برگزاری نمایش، مسابقه،شعبده بازی صورت پذیرفت.

خبرنگار: فاطمه مشفقSONY DSC SONY DSC SONY DSC

About سردبیر ارشد

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …