چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری جشن میلاد امام زمان در دهستان خرارودسیاهکل

اختصاصی همای گیلان:جشن میلاد امام زمان در مرکز دهستان خرارود سیاهکل با حضور حجت السلام صدیق عربانی برگزارشد.

SAM_1043

در این جشن پس از تلاوت آیات کلام الله مجید امام جمعه موقت رشت طی سخنانی ضمن تبریک این روزگفت:بزرگی این شب به بزرگی تمام دنیاست در این شب تمام فرشتگان چشن گرفته اند وما هم از این امر خوشحالم.

حجت السلام صدیق عربانی اظهار داشت :با همه مشغله ای که داشتم این دعوت را قبول کردم والان بسیار خوشحالم که در بین مردم بسیار خوب وصمیمی این منطقه هستم.

وی ضمن تشکر از بانیان این جشن(غم انگیز ودهدار)اذعان داشت:ما باید خداوند را به خاطر نعماتی که در اختیار ما قرار داده است تشکر کنیم وجود امام زمان برای ما شیعیان یک نعمت بزرگ است که در دلهای میلیون ها نفر نفوذ کرده است .

امام جمعه موقت رشت تصریح کرد:با اینکه ۱۱۸۰ سال از عمر امام زمان می گذرد ولی همچنان ما منتظر ظهور او هستیم این امام از همه پیامبران همچون نوح ،ابراهیم ،عیسی وموسی نشان دارد به طور مثال نشان وی از نوح طول عمر وی می باشد.

حجت الاسلام صدیق عربانی خاطرنشان کرد:امروز تمام دنیا منتظرظهوریک فرد می باشند در حال حاضر این امام در دنیا زندگی می کندولی ما قادر قادر به دیدن اونیستیم.در روایت است ایشان در سن چهل سالگی ظهور می کند وتمام قدرت های جهان را تسخیر می کند.

وی ادامه داد:امام زمان ذخیره جهان بشری است مسیر زندگی وی به سه دوره یک تا پنچ،پنچ تا ۷۰ سال(غیبت صغرا)وتاکنون تقسیم می شود.

وی یادآور شد:طی دوران غیبت امامزمان خداوند ما را به حال خود واگذار نکرده است بلکه در مسیرراه  ما علمارا قرار داده است که اینان می توانند مسیر درست را به ما نشان دهندوما نباید از علما جدا شویم که در راس این علما ومجتهدین حضرت آقا رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

شایان ذکر است مولودی خوانی ،برگزاری نمایش توسط گروهی از هنر مندان صدا وسیمااز دیگر برنامه های این مراسم بود.

خاطر نشان می شودبانیان این مراسم فرامرز دهدار وابوذر غم انگیز بودند

SAM_1048 SAM_1039 SAM_1043 SAM_1035 SAM_1038 SAM_1030 SAM_1029 SAM_1062 SAM_1052 SAM_1052

About

Check Also

شهردار رشت در جمع مسئولین و فعالان عرصه روابط عمومی در شهرداری رشت مطرح کرد؛  نقش موثر روابط عمومی ها در همراهی شهروندان با مدیریت شهری سازمان ها برای دوام و بقای خود نیازمند استفاده از علم ارتباطات هستند

:شهردار رشت در جمع مسئولین و فعالان عرصه روابط عمومی در شهرداری رشت گفت:نقش موثر …