چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری جلسه ای به منظور حل مشکل راه احداثی  کارخانه سیمان دیلمان

اختصاصی همای گیلان:صبح امروز جلسه ای به منظور حل مشکلات موجود راه احداثی کارخانه سیمان  دیلمان در محل فرمانداری سیاهکل برگزار شد.

DSCN2122

در این جلسه که حیدری فرماندار سیاهکل، زارع مدیر کل منابع طبیعی استان گیلان ،ایران پرست معاون راه وشهرسازی گیلان،مهندس صفایی معاون مخابرات استان ، رستمی نماینده شرکت ایمیدرو ،میرصادقی معاون معدنی  صنعت ،معدن  وتجارت استان وجمعی از مدیران شهرستانی حضور داشتند از هریک از مسئولین حاضر خواسته شد تا جهت حل مشکل راه احداثی کارخانه سیمان به بیان اقدامات انجام شده ویا موانع موجود بپردازند.

در حاشیه این جلسه گفتگویی با فرماندار شهرستان سیاهکل ترتیب دادیم .حیدری هدف از تشکیل این جلسه راه حل مشکل راه احداثی کارخانه سیمان عنوان کرد .

وی افزود: این جلسه چارمین جلسه ایی است که در این خصوص تشکیل شده ( دو جلسه در تهران ودوجلسه هم در شهرستان) با توجه به اینکه در تهران وزراء درحضورمهندس ندیمی قول مساعد جهت حل مشکل راه احداثی  داده بودند اما در شهرستان در هنگام اجراء با موانعی مواجه می شدیم لذاانعقاد این جلسه ضروری به نظر می رسید .

فرماندارشهرستان سیاهکل یادآور شد:در این زمینه مقرر شد صنایع دستی ،میراث فرهنگی وگردشگری طی مدت ۲۰ روز نسبت به گمانه زنی بعضی از نقاط اقدام نماید.

حیدری ادامه داد:مخابرات نیز با مشارکت ۵۰ درصدی با شرکت ایمیدرو نیازهای مخابراتی را رفع نمایید.

وی اضافه کرد:آب منطقه ای نیز مجوز لازم برای برداشت مصالح  جهت جاده سازی ارائه نمایید.

DSCN2146  DSCN2123 DSCN2125 DSCN2127 DSCN2133 DSCN2136 DSCN2144

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …