چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری جلسه بررسی موانع تکمیل آزادراه رشت-قزوین نصب عوارض الکترونیکی در محدوده لوشان | تامین مصالح خاکی برای قطعه هفتم آزاد راه

جلسه بررسی موانع تکمیل آزادراه رشت قزوین محدوده منجیل و رودبار، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان برگزار شد.


همای گیلان:در جریان سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به رودبار، مشکلات و موانع تکمیل اجرای پروژه آزادراه قزوین-رشت محدوده منجیل و رودبار با حضور پیمانکاران پروژه بررسی شد.

در این نشست هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی همچون آب، برق، گاز و مخابرات جهت جابجایی تاسیسات در نقاطی که با پروژه تداخل دارد، صورت گرفت.

همچنین مسئله نشست زمین در محدوده لوشان تا منجیل و نیز رانش در برخی قسمت‌های آزادراه قزوین-رشت مورد بحث قرار گرفت.

موضوع نصب عوارض الکترونیکی در تقاطع توتکابن به رستم آباد از دیگر مواردی بود که با تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان مبنی برعدم نصب تجهیزات در این مکان به سبب ارائه خدمات به شهروندان و روستاییان شهرستان، مقرر شد ایستگاه عوارضی مذکور در ورودی استان و در محدوده لوشان نصب شود.

تامین مصالح خاکی جهت استفاده در قطعه هفتم آزاد راه از محل دپوی موجود، موضوع دیگری بود که در جریان سفر معاون عمرانی استاندار گیلان به رودبار با حضور شهردار و اعضای شورای شهر مورد بحث قرار گرفت.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد ؛ زنجیره های تامین و تولید گیلان از مهم ترین زنجیره های تولیدی کشور

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی …