چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری جلسه معارفه رئیس جدید اداره حراست کمیته امداد گیلان

همای گیلان: دوازدهمین نشست شورای مدیران این نهاد در سالجاری با حضور مدیرکل حراست کمیته امداد کشور ، مدیرکل ، قائم مقام ، معاونان و مدیران ستادی کمیته امداد استان در اداره کل این نهاد در رشت برگزار شد.
IMG3906-1

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ، مدیرکل کمیته امداد استان در این نشست با تبریک دهه کرامت گفت: این ایام توجه و تذکری برای ماست تا بتوانیم بیشتر در زندگی ائمه (ع) مطالعه و تحقیق داشته باشیم.

حسین علی محمدی با اشاره به اهمیت جایگاه حراست در هر سازمان تصریح کرد: مسئولیت در کمیته امداد بسیار سنگین است و امدادگران این نهاد علاوه بر مسئولیت دفاع از ولایت فقیه ، باید حراست و حفاظت از جایگاه کمیته امداد را نیز عهده دار باشند.

وی با تاکید بر این مطلب که جایگاه حراست در هر سازمانی جایگاه بسیار حساس و حیاتی است افزود: همه امدادگران باید توجه داشته باشند که مسائل حاشیه ای در سازمان نباید بر کار خدمت رسانی به محرومان خللی وارد کند و باید همه تلاش کنند تا فضائل اخلاقی در سازمان ترویج پیدا کند.

علی محمدی فراهم آوردن محیطی سالم همراه با آرامش را یکی از دلایل تسریع در امر خدمت رسانی به نیازمندان برشمرد و گفت: مجموعه امدادگران در این نهاد مقدس بر طبق منویات رهبری و رسیدن به اهداف اصلی کمیته امداد که ارائه خدمت به محرومان است گام برمی دارند.

در ادامه این نشست مدیرکل حراست کمیته مداد امام خمینی (ره) کشور با برشمردن راه کارهای پیشگیری از مشکلات حفاظتی و حراستی در سازمان گفت: امدادگران سکان دار و هدایت کننده و ناظر فعالیتهای کمیته امداد می باشند و امدادگران با سابقه و با تجربه از سرمایه های اصلی و اساسی این نهاد هستند .
شکرابی یکی از عمده ترین وظائف مدیران در کمیته امداد را برنامه ریزی با پیوست حفاظت درحوزه حراست از سرمایه های انسانی واداری عنوان کرد و افزود: اگر اینگونه عمل شود خدمت رسانی بدون هیچگونه مشکلی و با بهرین کیفیت انجام می شود.
وی با تاکید بر اینکه حراست چشم سازمان است از مدیران خواست تا در انتخاب نیروی انسانی و همچنین رعایت نکات حفاظتی و امنیتی در سازمان نهایت دقت را داشته باشند و نیروی انسانی را بر اساس تخصص ، توانمندی ، تعهد و ایمان و پایبندی به اصول اخلاقی انتخاب کنند.

ایشان کنترل و نظارت را از وظائف اصلی حراست برشمرد و گفت: اگر حراست وظیفه خود را به موقع و با دقت انجام دهد هیچ وقت مشکلی گریبانگیر امدادگران و سازمان نخواهد شد.

در پایان این نشست مدیرکل کمیته امداد گیلان ضمن قدردانی از تحریری رئیس قبلی حراست این نهاد ، بذرافشان را به عنوان رئیس جدید حراست کمیته امداد گیلان منصوب کرد.

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیر عامل شرکت سیمان خزر در شورای اداری شهرستان رودبار:از مساعدت مسئولین شهرستان در راستای تحقق جهش تولید قدردانی می شود

مدیر عامل شرکت سیمان خزر در شورای اداری شهرستان رودبار:از مساعدت مسئولین شهرستان در راستای …