چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری دوره آموزشی کارکنان محیط زیست کشور در استان البرز + تصاویر

اختصاصی همای گیلان: در این دوره آموزشی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز جهت بازدید حضور یافت.
نماینده این دوره آموزشی گفت: یکی از اهداف مهم این دوره های آموزشی این بوده است که طی ۳ سال اخیر هیچ گونه تخلفی از محیط بانان محیط زیست کشور دیده نشده است.
محمد علیزاده ادامه داد: خوشبختانه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری به محیط زیست کشور ، دولتمردان اهمیت زیادی به این سازمان قائل شده اند و همچنین با تلاش های دکتر ابتکار توانسته ایم خدمات خوبی انجام دهیم و در تمام بخش ها موفقیت های منحصر به فردی را شاهد بوده ایم که از بهترین آنها می توان به افزایش حقوق کارکنان محیط زیست، افزایش جریمه های شکار و صید و جریمه واحدهای صنعتی اشاره کرد.
همچنین معصومه ابتکار نیز در این نشست گفت: موضوع محیط زیست برای جهان از حساسیت خاصی برخوردار است و معضلات محیط زیستی از جمله تنوع زیستی، مقابله با روند فرساینده زیست بوم ها و از دست رفتن سرمایه های جهانی از مهم ترین موضوعات زیست محیطی است که جهان با آن درگیر است.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه های طبیعی در کنار سرمایه های اقتصادی و انسانی، مهم ترین داشته ما هستند و این سرمایه ها در اختیار انسان قرار گرفته تا تعالی مادی و معنوی پیدا کند.
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: در این فرصت که خدا به ما عطا کرده، فرصتی برای شاد بودن داریم تا بتوانیم دستاوردهای مناسبی برای خود و همنوعان خود داشته باشیم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه این تهدیدها و آسیب ها ادامه دارد، اظهار داشت: کسانی هستند که انصار خدا محسوب می شوند و در کنار آنها کسانی هم هستند که میراث طبیعی ایران را که سرمایه ای برای کشور است و خداوند در اختیار ما قرار داده، حفاظت کرده و در مقابل تهدیدها و آسیب و فشارها و تحریم ها مقاومت می کنند.

photo_2016-06-06_19-01-16 photo_2016-06-06_19-01-19 photo_2016-06-06_19-01-22 photo_2016-06-06_19-01-24 photo_2016-06-06_19-01-26

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …