چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه صنفی و صنعتی استان گیلان در دهه مبارک فجر

همای گیلان:دومین جشنواره و نمایشگاه کالاهای صنفی و صنعتی استان گیلان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال در استان برگزار می گردد.

150
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این مطلب افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ بهمن ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های استان دایر می گردد.

 معدن و تجارت گیلان علی منتظری گفت: هدف اصلی برگزاری این برنامه ارائه آخرین دستاورد ها و معرفی ظرفیت های استان گیلان در عرصه تولید و تجارت و نیز ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل و حمایت از تولید ملی است که از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه فضاهای مناسبی برای حضور بخش های مختلف مرتبط با حوزه تولید و تجارت استان به ویژه واحد های صنعتی، صنایع معدنی، اصناف علی الخصوص واحد های صنفی تولیدی، شرکت های پخش کالا و بافندگان فرش دستباف در نظر گرفته شده است.
منتظری همچنین گفت: در همین راستا عرضه محصولات نمونه تولیدی استان نیز با قیمت های مناسب از برنامه های این نمایشگاه می باشد که با هدف حمایت از تولیدات استانی صورت می گیرد.
وی افزود: با هدف حضور مطلوب و موثر واحد های تولیدی و صنعتی سراسر استان، تمهیداتی در راستای مشارکت فعال واحد های شاخص صنعتی، معدنی و تجاری گیلان در برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تمامی شهروندان این استان دعوت نمود جهت آشنایی هرچه بیشتر با توانمندی های گیلان در عرصه تولید و تجارت از نمایشگاه مذکور بازدید نمایند.

About سردبیر ارشد

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …