چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری دومین جلسه شورای فرماندهان پایگاه شرکت‌های زیرمجموعه تاسیکو در مجتمع چوکا

همای خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع چوکا، صبح روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ دومین جلسه شورای فرماندهان پایگاه شرکت‌های زیرمجموعه تاسیکو با حضور دکتر ابراهیم نصرالهی مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو)، دکتر الله بهداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و مهندس کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا در این شرکت برگزار گردید.

🧊 در این جلسه دکتر اله بهداشتی با اشاره به اینکه تولید و اشتغال با روحیه جهادی و انقلابی تحریم شکن و امیدآفرین است، گفت: دشمن روحیه جهادی و اعتقادی مردم را نشانه گرفته است.

⏺️ اله بداشتی با بیان اینکه تحریم های دشمن شکست خورده است گفت: با وجود مقاومت و تلاش مردم، جبهه کارگری و مدیریت انقلابی و جهادی، دشمن در همه جا شکست خورده است.

✔️ ایشان رفع موانع تولید را از مهمترین اولویت های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برشمرد و بیان کرد: همه مسئولان و دست اندرکاران امر باید در راستای گره گشایی در بخش اشتغال و رفع موانع تولید بکوشند.

🔳 وی بر لزوم بهره گیری از نخبگان بسیجی در بخشهای مختلف تولید اشاره کرد و افزود: بسیاری از گره‌گشایی ها و رفع مشکلات با حضور بسیجیان و تفکر بسیجی تحقق پیدا کرده است.

⬛️ گفتنی است در این جلسه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شرکتهای چوکا، کاغذسازی کاوه، لطیف، حریر، چوب خزر کاسپین حضور داشتند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …