چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری مراسم باشکوه یادواره شهدای گمنام شهرستان لاهیجان با سخنرانی سردار باقر زاده


عصر امروز در ششمین روز از هفته دفاع مقدس یادواره ۳ شهید گمنام مدفون در حاشیه استخر شهرستان لاهیجان با حضور خانواده‌های معظم شهداء و تعداد کثیری از مردم و مسولین شهرستان برگزار شد.
همای گیلان، در این برنامه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری بین‌المللی حاج محمود لطفی نیا، سردار باقر زاده فرمانده قرارگاه تفحص شهداء به ایراد سخنرانی پرداخته و افزودند؛ حضور شهدای گمنام در شهرها برکاتی دارد که اگر مردم بدانند همانند امامزاده های واجب التعظیم. خواسته های خود را از آنها خواهند خواست.
ایشان در ادامه با بیان خاطراتی از چگونگی جانمایی شهدا در شهرها گفت؛ در یکی از شهرهای استان گیلان جایی برای دفن شهداء انتخاب شد، ولی مسولین آن شهر با دفنشان مخالفت میکردند. فردای آن روز خانمی پیش من میاد و میگه شنیدم مسولین با دفن شهدا مخالفند، شما میتونید خانه مرا خراب کرده و شهداء را دفن نمایید. که وقتی صحبتهای اون خانم را برای مسولین گفتم آنها منقلب شده و اجازه دادند شهداء در شهرشان دفن شوند.
ایشان هم چنین با تشکر از مردم و مسولین شهرستان لاهیجان که در ساخت حرم شهداء همت نمودند. بیان داشت قدر این حرمها را بدانید و از این شهداء بخواهید که شما را شفاعت کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …