چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری مراسم تکریم کادر درمانی دانش آموختگان مدارس سما لاهیجان


همای گیلان، معاونت سما لاهیجان به منظور قدردانی از کادر درمان کشور در مبارزه با ویروس منحوس کرونا اقدام به برگزاری مراسمی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن اجتماعات این مرکز آموزشی فرهنگی نمود.
در این مراسم از ۵ نفر از دانش آموزان مدارس سما لاهیجان که هم اکنون پزشک و پرستار هستند و در صف مدافعان سلامت مشغول به خدمت می باشند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد. دکتر افشار ضیاظریفی سرپرست مرکز آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد لاهیجان در این همایش در سخنانی با آرزوی قبولی طاعات عبادات همگی، ماه رمضان را ماه عبودیت و بندگی دانست و خاطرنشان کرد که از برکات این ماه عزیز نهایت بهره را ببریم.
وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: جهان در چند ماهی که گذشت تبدیل به میدان مبارزه و نبردی نابرابر در پی شیوع ویروس کرونا شده و اهمیت کادر درمان نیز در چنین موقعی به خوبی نمایان است که لازم می دانم از این تریبون از همه عزیزان کادر سلامت تشکر کنم.
ضیاظریفی جایگاه مدافعان سلامت در ایران و سایر کشورهای درگیر را بسیار خطیر دانست و اظهار داشت: اگر فداکاری های این عزیزان نبود شاید امروز عدد مبتلایان و مرگ و میر بسیار بالاتر از اعداد و ارقام حال حاضر می شد.
وی با اشاره به روزهای سخت، لحظات تلخ، فشار روحی و روانی که کادر درمان با آن درگیر بودند نیز خاطرنشان کرد: با وجود تمام این مشکلات کادر بهداشت و درمان بسان قهرمانانی بی بدیل در این جنگ نابرابر درخشیدند و انصافا زحمات طاقت فرسای آنان برای کمک به همنوع، شایسته ستایش و تقدیر است و مردم ما قدردان خادمان راستین شان در حوزه بهداشت و درمان هستند.
وی در ادامه به غربالگری ها و خطر پذیری کادر درمان برای کنترل این ویروس که منجر به آسمانی شدن حدود ۱۲۰ نفر از پزشکان ، پرستاران و پرسنل بهداشت و درمان شد نیز گریزی زد و یاد دکتر منصف استاد دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نرجس خانعلی زاده پرستار فداکار بیمارستان میلاد لاهیجان را نیز گرامی داشت و برای آنان آمرزش و غفران الهی مسالت کرد.
رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در بخش پایانی سخنانش از کادر درمان دانش آموختگان مدارس سما لاهیجان نیز به صورت ویژه تقدیر نمود و افزود: خانواده بزرگ سما به کادر درمانی دانش آموخته در مدارس این مرکز آموزشی فرهنگی افتخار می نماید و خالصانه ترین قدردانی را تقدیم این عزیزان می کند.
لازم به ذکر است که دکتر الناز توکلی، دکتر فاطمه ریاحینی، دکتر مهشید ابهری خوشدل، دکتر رقیه فرضعلی زاده و همچنین پرستار سائره حق جو از دانش آموزان مدارس سما لاهیجان بودند که در پایان این مراسم از این عزیزان با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …