چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پایه ششم و نهم مدارس سما لاهیجان

همای گیلان، جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پایه ششم مدرسه سبز و پایه نهم دبیرستان دوره اول دخترانه سما لاهیجان به صورت مشترک در سالن اجتماعات این مرکز آموزشی فرهنگی با حضور دانش آموزان و والدین آنها برگزار شد.
در این مراسم که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری از قبیل اجرای سرود، نمایش، دکلمه، دل نوشته همراه بود از دانش آموزان ممتاز مدرسه با اهدای جوایز و لوح تقدیر قدردانی شد.
مدیران این مدارس در سخنانی هدف از برگزاری این جشن را «ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تحصیلی»، «تقویت روحی دانش آموزان» و «تجدید خاطره ای خوش از مقطع گذرانده شده» عنوان نمودند و از همکاری صمیمانه و مستمر اولیا با کادر آموزشی و اجرایی قدردانی کردند.
در ادامه این مراسم همچنین قسمت هایی از ویدئوی فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه در سال تحصیلی گذشته، برای والدین به نمایش گذاشته شد.
در پایان نیز لوح فارغ التحصیلی و کارنامه دانش آموزان به ایشان تحویل داده شد و با گرفتن عکس یادگاری روز خاطره انگیزی را رقم زدند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …