چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری مراسم جشن میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع)در لاهیجان

به همت کمیته امداد حضرت امام جشن میلاد امام رضا (ع) درسالن حلال احمر شهرستان لاهیجان بر گزار گردید.

اختصاصی همای گیلان، جشن میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت، حضرت امام رضا (ع)، صبح امروز سه شنبه، ۲۳تیر ماه سال ۹۸ با حضور حجه الالسلام والمسلمین صدیق امام جمعه، مهندس سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان ومسئولین کیلان جمع کثیری از عاملین شهرستان لاهیجان وروستاهای بخش رودبنه در سالن اجتماعات حلال احمرشهرستان لاهیجان بر گزار شد.

در این مراسم،عسکر اکبری رئیس کمیته امداد ودبیر شورای زکات شهرستان لاهیجان در سخنانی ضمن شادباش به مناسبت تولد امام رضا (ع) از حضور مسئولین استان گیلان وشهرستان لاهیجان و عاملین زکات روستاهای تابع شهرستان لاهیجان وبخش رودبنه تشکرو قدر دانی نمودند.
عسکر اکبری با اشاره به اهمیت و جایگاه زکات در اسلام پرداخت و گفت:
زکات از مصادیق بارز صدقات است که به عنوان پشتوانه مالی برنامه های اجتماعی، در اصلاح ساختار جامعه و تطهیر زندگی، تزکیه نفوس و تألیف قلوب مردم، نقش به سزایی دارد.
وی در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت: ما در شهرستان لاهیجان ۱۰۳۸۰ خانوار تحت پوشش نهاد کمیته امداد داریم، و حدود ده در صد جمعیت سهرستان لاهیجان که حدود ۱۶۵۰۰ نفر می باشد نیازمند داریم .
دبیر شورای زکات شهرستان لاهیجان با اشاره به فرهنگ صدقات و خیرات مردم فهیم شهرستان لاهیجان گفت: بر داشت ما از صندوق صدقات وخیرات شهرستان لاهیجان در سال ۸۵۰ میلیون تومان است واین از نشان فرهنگ بالای مردم در دادن صدقات است ،
وی درادامه بیان داشت کمیته امداد حضرت امام شهرستان لاهیجان نیز در راستای کمک به مدد جویان تحت پوشش این نهاد در سال ۲۵میلیارد تومان به حساب این عزیزان واریز می نماید.

درپایان این مراسم حاظرین با مولودی خوانی
وهنر نمائی اقای سعدی افتخاری از هنر مندان بزرگ استندآپ کمدین شهرستان لاهیجان بهرمند شدند.

ولی شریعت ناصری.خبر نگار وعکاس

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …