چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری مراسم پایان سال تحصیلی مدرسه سبز سما سیاهکل

مراسم پایان سال تحصیلی مدرسه سبز سما سیاهکل با حضور دانش آموزان، اولیا، کارکنان و برخی مسوولین از در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
همای گیلان، در این مراسم که با اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه بود از دانش آموزان برگزیده در رشته های قرآنی، علمی، هنری و ورزشی که دارای مقام های استانی و کشوری بودند با اهدای جوایز و لوح تقدیر قدردانی شد.
دکتر افشار ضیاظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) لاهیجان در ابتدای این همایش در سخنانی ضمن خیر مقدم به اولیا دانش آموزان، مدارس سما را یکی از مراکز مهم آموزشی عنوان و خاطرنشان کرد: خوشحالیم که در مدرسه سبز سما سیاهکل که اولین سال فعالیت خود را سپری می کند توانستیم مورد اعتماد شما قرار بگیریم. تمام سعی مان در این مدت بر این بود که با تمام توان از نظر فرهنگی، آموزشی و پژوهشی خانه دومی را برای شما فراهم کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان نمود: یکی از برنامه های سما راه اندازی و تاسیس مدارس در مقاطع مختلف است تا بتوانیم با به روزترین خدمات آموزشی در خدمت دانش آموزان باشیم و آینده ای متفاوت و درخشان برای تان ترسیم نماییم که خوشبختانه مدرسه سبز سما سیاهکل در اولین سال فعالیت خود موفق ظاهر شد و با جذب ۶۱ نفر دانش آموز توانست یک سال تحصیلی موفق را با شما سپری کند.
وی در ادامه افزود: برای اعتلای کشور سرمایه گذاری روی آینده سازان و نسل جدید می تواند ما را به سمت ایرانی آباد ببرد و ما در مجموعه سما از تمام توان خود و حداکثر ظرفیت دانشگاه استفاده کردیم که مدرسه ای پویا داشته باشیم و در کنار مسائل آموزشی به مباحث فرهنگی، پژوهشی، نیز بپردازیم و با ایجاد محیطی شاد و با نشاط برای دانش آموزان مان شادی و سرزندگی را به آنان تقدیم کنیم.
افشار ضیاظریفی در بخش پایانی سخنانش از تلاش های مدیر مدرسه، رئیس آموزشکده سما سیاهکل، رئیس دانشگاه آزاد واحد لاهیجان و رئیس آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل در راه اندازی این مرکز آموزشی فرهنگی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت در سال تحصیلی آینده تمام تلاش مان را روی تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف متمرکز خواهیم کرد و با به روزترین امکانات آموزشی در خدمت شهروندان عزیز خواهیم بود.
لازم به ذکر است که رئیس اداره ارشاد سیاهکل و مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه سیاهکل از میهمانان این برنامه بودند.
برنامه های این همایش عبارت بودند از : اجرای سرود توسط دانش آموزان، اجرای موسیقی توسط دانش آموزان، حافظ خوانی، اجرای برنامه های ورزشی دانش آموزان و …

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …