چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در سطح عمومی

همای گیلان:نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در سطح عمومی، همزمان با جشن آغاز امامت موعود و ایام بزرگداشت نهم ربیع‌الاول، توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه‌السلام در سراسر کشور برگزار می‌گردد.
سطح برگزاری آزمون «عمومی» است؛ بدین‌معنا که هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ سطح مخاطبان، این آزمون برای آموزش غیرتخصصی معارف مهدویت طراحی و برگزار می‌گردد.1vbaktvzzy1t8
شرکت در آزمون سراسری معارف مهدویت، محدودیت خاصی ــ چه از لحاظ قومی و مذهبی و چه از لحاظ سطح تحصیلات و وضعیت شغلی ــ را شامل نمی‌شود و علاقمندان به مباحث مهدویت، تنها با برخورداری از سلامت جسمی برای حضور در جلسه آزمون و شرط حداقل سن ۱۵ سال، قادر به شرکت در آزمون خواهند بود.
داوطلبانی که حداقل امتیاز لازم در آزمون را به دست آورند، امکان ورود به نظام جامع آموزش عمومی مهدویت را خواهند داشت و علاوه بر دریافت بسته کتب آموزش عمومی مهدویت، از آنان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی سال ۱۳۹۴ ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.
به مناسبت بزرگداشت نهم‌ربیع‌الاول، به هر یک از ۹ نفر برتر آزمون در سطح کشور جوایزی به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲۰ ریال اهدا خواهد شد. همچنین، به نفرات اول در هر استان کمک هزینه سفر عمره مفرده به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۰ ریال، به نفرات دوم در هر استان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۷ ریال و به نفرات سوم در هر استان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ ۰۰۰/۵۰۰/۲ ریال اهدا خواهد شد.
مـهلت ثبت‌نام در آزمون در پایان روز ۱۵/۰۹/۱۳۹۳ به پایان خواهد رسید. ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی و در «پورتال جامع مهدویت» به نشانی MAHDAVIAT.IRصورت می‌گیرد.¬‌¬‌ کارت ورود به جلسه آزمون، از یک هفته مانده به برگزاری آزمون در صفحه شخصی داوطلبان در پورتال قرار می‌گیرد که می‌بایست توسط آنها چاپ شده و هنگام ورود به جلسه آزمون در صبح روز جمعه ۱۲/۱۰/۱۳۹۳ ارایه گردد.

About

Check Also

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان خبر داد: پیش بینی ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان خبر داد: پیش بینی ۲۵۰ برنامه به مناسبت …