چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری نخستین همایش تخصصی مدیران روابط عمومی استان گیلان

همای گیلان : رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان از برگزاری نخستین همایش تخصصی مدیران روابط عمومی استان گیلان خبرداد .

دکتر روهام قلیچی افزود: این همایش با هدف آشنایی و مشارکت بیشتر مدیران روابط عمومی با شیوه های نوین ارتباطات، با عنوان ” فرصت و چالش های روابط عمومی درعصر شبکه های اجتماعی ” ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

وی تصریح کرد : امروزه دنیای ارتباطات بسیارتغییر کرده و در این مسیر تنها روابط عمومی های هوشمند می توانند در مسیر موفقیت سازمانی گام های موثری بردارند .

دکتر قلیچی با اشاره به دو بُعد بینشی و تکنولوژیک روابط عمومی هوشمند، گفت : در بُعد بینشی، روابط عمومی هوشمند قادرخواهد بود با ترکیبی از منابع قدرت نرم و سخت به پیشبرد اهداف سازمان کمک کند .

وی خاطر نشان کرد: در بُعد تکنولوژیک، روابط عمومی هوشمند با بهره گیری از فناوری های هوش مصنوعی (رایانه ) برای پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمانی تلاش خواهد کرد .

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان درخصوص فناوری های علوم رایانه ای در بخش شبکه های اجتماعی، گفت : شبکه های اجتماعی مجازی در محیط اینترنت و با استفاده از فناوری های وب، امکان برقراری ارتباطات افقی میان اعضای همسو و با علایق مشترک را فراهم می سازندکه این فناوری ها با تکیه بر خِرَد جمعی و تعامل، اطلاعات و دانش را بین اعضاء به اشتراک می گذارد که در نهایت مشارکت همگانی در تولید، ارائه و پردازش اطلاعات را به دنبال خواهند داشت.

وی گروه سازی، تولید محتوا، سفارشی سازی اطلاعات و امکان پیاده سازی توسط پِلَت فرم های مختلف را از دیگر ویژگی های شبکه های اجتماعی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه مرکز آموزش بازرگانی، به عنوان اولین و بزرگترین مرکز برگزارکننده دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های تخصصی حوزه کسب و کار، بازوی مشورتی و اجرائی وزارت صنعت ، معدن و تجارت محسوب می شود، افزود : نمایندگی این مرکز، به منظورافزایش توان علمی وعملی مدیران بخش تولید و تجارت از بهمن ماه سال ۹۴ فعالیت خود را در استان گیلان آغاز نموده است.

گفتنی است علاقمندان جهت شرکت در همایش تخصصی“چالش ها و فرصت های روابط عمومی در عصر شبکه های اجتماعی” که با همکاری اداره  کل  فرودگاه  استان گیلان در بیست و هشتم اردیبهشت ماه  سال جاری برگزار می شود،  می توانند به سایت مرکز به نشانی www.gilan-btc.ir  مراجعه و یا با  شماره های ۴۷-۳۳۲۶۱۰۴۶ تماس حاصل نمایند .

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …