چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری نشست تخصصی انسان و محیط زیست در پژوهشکده آموزش و پرورش گیلان

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان اولین گردهمایی دبیران جغرافیا،زیست و زمین شناسی به منظور سنجش اثربخشی و افزایش ضریب تاثیر گذاری کتاب درسی “انسان و محیط زیست ” با حضور معاونت توسعه و مدیریت محیط زیست گیلان ، معاونت آموزش متوسطه ، مدیران مدارس ، معلمان و کارشناسان در پژوهشکده آموزش پرورش استان گیلان برگزار گردید .

امیر قزل حسینی سرپرست اداره آموزش و پژوهش محیط زیست گفت : این گونه همایش ها در ارتقاء دانش زیست محیطی و مهارت دبیران ضروری است و متعاقب تفاهمنامه امضا شده با آموزش و پرورش این آمادگی جهت برگزاری دوره های آموزشی تخصصی وجود دارد. اکبری معاونت آموزش متوسطه نیز ضمن اشاره به اهداف این نشست ،مسئله محیط زبست را بسیار مهم و جدی توصیف نمودند و از دبیران خواستند با شناخت هر چه بیشتر محیط زیست گیلان و کشور ، به ارزش و اهمیت حفاظت از طبیعت پی برده و حامی محیط زیست گیلان باشند. کارشناس آموزش زیست محیطی از تیم کارشناسی جایکا هیتوشی واتانابه در پروژه مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی _ فاز دوم تاریخچه همکاری های تیم کارشناسی جایکا با اداره کل محیط زیست را بیان داشت و ۷ زیر کمیته مدیریت تالاب انزلی را معرفی و به نقش مهم زیر کمیته آموزش در راستای حفاظت از تالاب انزلی اشاره کرد. در ادامه علی اصغر روشنی کارشناس آموزش محیط زیست ، کتابچه لاله تالابی را بعنوان یک محتوای کمک آموزشی مهم جهت حفاظت از تالاب انزلی بعنوان یکی از مناطق زیست محیطی منحصربفرد در عرصه طبیعی استان برای حاصران تشریح نمودند و از دبیران خواستند که دانش و مهارت خود را در خصوص مسایل زیست محیطی ارتقاء دهند .

در پایان نیز در مورد نحوه تدریس درس انسان و محیط زیست با استفاده از کتابچه آموزشی لاله تالابی پرسش و پاسخ و تبادل نظر گردید .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …