چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری همایش«من زمین را دوست دارم» در مدرسه سبز سما سیاهکل


مدرسه سبز سما سیاهکل به مناسبت هفته زمین پاک و به منظور فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست و داشتن فضایی سالم و با نشاط برای زندگی اقدام به برگزاری مراسمی با عنوان «من زمین را دوست دارم» نمود.
همای گیلان، در این مراسم که با حضور دانش آموزان، کارکنان و دبیران این مرکز آموزشی فرهنگی برگزار شد، اتابک نیکفر معاون اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل پیرامون اهمیت زمین برای زندگی و حفاظت از محیط زیست با دانش آموزان سخن گفت.
نیکفر در سخنانش حفاظت از محیط زیست را وظیفه ای ملی و دینی دانست و افزود برای تحقق این امر نیازمند عزم ملی هستیم و همه باید در این زمینه احساس مسوولیت کنند تا بتوانیم محیط زیستی سالم داشته باشیم.
معاون محیط زیست شهرستان سیاهکل در ادامه به آسیب هایی که امروزه محیط زیست ما را تهدید می کند نیز پرداخت و «انباشت زباله»، «قطع بی رویه درختان»، «دود حاصل از کارخانجات و مراکز صنعتی» و «شکار بی رویه حیوانات» را از مهم ترین معضلاتی دانست که امروزه محیط زیست را تهدید می کند و خاطرنشان کرد که باید با فرهنگ سازی و همچنین در جاهایی با استفاده از ابزار قانون مانع تخریب محیط زیست شویم.
در این مراسم همچنین مقرر گردید به ۳ نفر از دانش آموزانی که در زمینه محیط زیست و حفاظت از منابع طبیعی مقاله، کار پژوهشی و یا شعری سروده اند نیز جوایزی از طرف محیط زیست در نظر گرفته شود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …