چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجردرلنگرود

همای گیلان: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره ۶۱۵ شهید شهرستان لنگرود برگزار گردید .

mail.google

این همایش در مسیر ۳ کیلومتری جاده لیلاکوه خیابان شورا و پارک فجر لنگرود با حضور بیش از هزار نفر از شهروندان لنگرودی برگزار شد .
خداجو رییس اداره ورزش و جوانان لنگرود در این رابطه گفت هیأت همگانی استان گیلان با مدیریت مهندش سقایی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی را برای ورزش احاد مردم برنامه ریزی کرده اند که شهرستان لنگرود بعنوان یکی از شهرهای برتر در این رابطه ورزش های همگانی را برای همه ماههای سال برنامه ریزی کرده است . وی ضمن تمجید از تقویم بر نامه های رییس هیأت همگانی شهرستان مهندس حکیم زاده افزود برنامه های دیگر نظیر ماهیگیری دوچرخه سواری همگانی پرواز بادبادکها ورزش مفرح فریزبی  در ماههای دیگر سال برای مردم لنگرود  برنامه ریزی شده است تا بتوانیم فضای شاد ورزشی را برای شهروندان فراهم آوریم .
لازم به ذکر است در پایان این همایش دوچرخه  بالغ بر ۱۰۰ جایزه نظیر لوازم ورزشی پتو ، کارت هدیه و سکه از طرف اداره ورزش و جوانان ، هیأت همگانی شهرستان و استان ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداری لنگرود و شهرداری های چاف و چمخاله ، اطاقور و شلمان و برخی ادارات و نهادهای شهرستان به شرکت کنندگان همایش اهدا شد .
 mail.google mail.google

 

About سردبیر ارشد

Check Also

گزارش تصویری سالگرد زنده یاد سیروس قایقران

گزارش تصویری سالگرد زنده یاد سیروس قایقران محسن بخشنده: سالگرد زنده یاد سیروس قایقران کاپیتان …