چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری « همایش رشت سربلند» با موضوع آسیب شناسی مدیریت شهری

همای گیلان:  « همایش رشت سربلند» با حضور اساتید، صاحبنظران حوزه مدیریت شهری،سازمانهای مردم نهاد، مدیران اصناف و شهروندان با موضوع :آسیب شناسی مدیریت شهری برگزار می شود.
دکتر غلامرضا مقدسی از برپایی همایشی با نام رشت سربلند عصر روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه و با هماهنگی حزب اراده ملت ایران در رشت خبر داد.


وی که مدرس دانشگاه ، عضو سازمان نظام مهندسی و مدیر پروژه در چندین طرح عمرانی و اجرایی در حوزه آبرسانی و تصفیه خانه ها در سطح استان است، در اقدامی موثر هماهنگی لازم جهت گفتگوی رو در رو و هم اندیشی ادواری و هدفمند صاحب نظران در حوزه مدیریت شهری را در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه تدارک دیده است.

مقدسی در این خصوص گفت: مکان این همایش واقع در میدان صابرین به سمت گلباغ نماز، انتهای پل هوایی،سمت راست سالن اجتماعات در طبقه هفتم ساختمان رویال خواهد بود. وی موضوع بحث را آسیب شناسی شهری از منظر خود حاضران در همایش عنوان کرد و گفت در جلسه اول در نظر است تا معضلات مدیریت شهری از زبان خود شهروندان و برخی متخصصان حاضر در همایش مطرح و مشخص گردد تا در همایشهای هفته های آینده و در گامهای دوم و سوم بتوان به ارائه راهکارها و تعیین شاخص های مدیریت شهری پرداخت.
وی توضیح داد در این همایش از چند متخصص عمرانی و صاحب نظر نیز به عنوان سخنران دعوت بعمل آمده است ضمن اینکه از نظرات کلیه مدعوین حاضر در راستای آسیب شناسی مدیریت شهری استقبال خواهد شد.
مقدسی در ادامه افزود: برآورد اولیه تعداد میهمانان در این همایش صد نفر بود که‌ با استقبال گسترده شهروندان عام و تحصیل کردگان شاخه های مهندسی معماری که بعضا از سایر استانها نیز حضور خواهند یافت تا کنون بیش از ۲۵۰ نفر تخمین زده میشود.
وی ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری هفتگی و ادواری همایش رشت سربلند به آرمانهای قابل تصور برای رشت مدرن و خلاق نزدیک شویم. مقدسی سابقه تاسیس حزب اراده ملت ایران را حدود ۲۵ سال و رویکرد آن را اصلاح طلبانه ذکر کرد.

برای عضویت در کانال همای خبر کلیک کنید

About سردبیر

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …