چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری همایش شاد زیستن با حضور فرماندار لاهیجان

فرماندارلاهیجان درهمایش شادزیستن : حضور ۹۰/۷ درصدی مردم شهرستان لاهیجان در پای صندوق های رای به معنای نشاط و امید به آینده است.

همای گیلان؛ به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان: مهندس احمدی در همایش شاد زیستن که به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار گردید افزود: یکی از وعده های دولت یازدهم و دوازدهم رسیدن به جامعه بانشاط بوده که حضور ۹۰/۷ درصدی مردم شهرستان لاهیجان در پای صندوق های رای به معنای شاد زیستن و امید به آینده و دست یافتن دولت به اهداف خود میباشد.

سید محمد احمدی در ادامه به معضل اجتماعی اعتیاد پرداخت و افزود: شهرستان لاهیجان به تاسی از حاکمیت برای مقابله با پدیده زشت اعتیاد برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام داده است.

فرماندار عنوان کرد: بطور میانگین در کل جهان در ۱۰سال گذشته مصرف مواد مخدر ۲۰ درصد افزایش یافته است اما آمارها در شهرستان لاهیجان رویکرد قابل دفاعی را نشان میدهد بعنوان مثال در شاخص های انهدام باندهای مواد مخدر ۳۵ درصد، اقدامات اطلاعاتی ۱۵ درصد و کشفیات ۱۵ الی ۱۶ درصد افزایش داشته ایم.

فرماندار لاهیجان نقش خانواده ها به عنوان کانون اول پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر را مهم و حائز اهمیت دانست و بر تاثیر گذاری نهاد خانواده در آگاه سازی جوانان تاکید کرد: نقش کلمه زیبا و پر محتوای خانواده در راستای پیشگیری از این بلای خانمانسوز در جامعه نقشی موثر و تاثیر گذار است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …