چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری همایش پیاده روی خانواده سما لاهیجان و سیاهکل به مناسبت هفته تربیت بدنی

همای گیلان، معاونت دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل به مناسبت هفته تربیت بدنی و به منظور ایجاد نشاط و فرهنگ سازی در امر ورزش و سلامتی اقدام به برگزاری همایش پیاده وری با حضور کارکنان و دانش آموزان سما لاهیجان و سیاهکل نمود.
دکتر افشار ضیاظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در حاشیه این همایش ورزشی فرهنگسازی در زمینه ترویج ورزش را بسیار مهم ارزیابی نمود و ادامه داد: وظیفه امروز سما علاوه بر تربیت افراد ماهر و کارآفرین، فرهنگ سازی در زمینه ورزش و ایجاد روحیه پهلوانی در جامعه است چرا که بر این باوریم با ایجاد روحیه پهلوانی نشاط و سرزندگی به جامعه هدیه خواهد شد.
ضیاظریفی همچنین با اشاره به همایش پیاده روی خانواده سما لاهیجان و سیاهکل در هفته تربیت بدنی افزود: سما در انجام کارهای فرهنگی در سطح شهرستان لاهیجان و سیاهکل همواره پیشتاز بوده و از عهده رسالتی که بر دوش دارد به خوبی برآمده و برای اثبات این ادعا کافی است به آرشیو کارهای این مرکز آموزشی فرهنگی رجوع کنیم.
لازم به ذکر است که در پایان این همایش کارکنان و دانش آموزان سما لاهیجان و سیاهکل با حضور بر مزار شهدای گمنام لاهیجان با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …