چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب ها، تهدیدات و ظرفیت های فضای مجازی در رضوانشهر

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب ها، تهدیدات و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در راستای ارتقاء بخشی و افزایش هوشیاری مدیران شهرستانی در این زمینه در محل فرمانداری رضوانشهر برگزار شد.

همای گیلان، فرماندار رضوانشهر در این جلسه با بیان اینکه پدافند غیرعامل باید به عنوان یک گفتمان مهم و اساسی در جامعه ترویج یابد و مردم را از این موضوع حیاتی به طرق مختلف آگاه کرد، گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی، کارگاه های آموزشی، همایش ها و… را می توان از جمله ظرفیت های مناسب در این راستا برشمرد.

محمد مهدی مظفری افزود: با توجه به تهدیدهای فضای مجازی برای نسل جوان و خانواده‌ها، آموزش راه‌های صحیح استفاده از امکانات این فضا و پیشگیری از خطرات و تهدیدهای آن ضروری است.

وی در بخشی از صحبت های خود ضمن تشکر از حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان گفت: مردم شریف و همیشه در صحنه رضوانشهر و پره سر با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان وفاداری خود به آرمان های نظام و انقلاب را به اثبات رساندند.

مظفری با تبریک پیشاپیش هفته وحدت سالروز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) با اشاره به اینکه رضوانشهر دارای تنوع زبانی، قومی و مذهبی می باشد، افزود: وحدت بین دو مذهب تشیع و تسنن در این شهرستان در سطح کشور بی نظیر است که این وحدت نشات گرفته از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …