چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری کلاس های دوره آموزشی تکنسین داروخانه در دانشکده مهارت و کارآفرینی سیاهکل

برگزاری کلاس های دوره آموزشی تکنسین داروخانه در دانشکده مهارت و کارآفرینی سیاهکل

دانشکده مهارت و کارآفرینی سیاهکل به منظور آشنا نمودن دانش پذیران با مهارت های شغلی با هدف ایجاد بستر اشتغال برای آنان اقدام به برگزاری کلاس های تکنسین داروخانه نمود تا در راستای اشتغال زایی و آموختن یک مهارت مناسب شغلی برای شهروندان فهیم این شهرستان گام بردارد.

این کلاس ها شامل نسخه خوانی، آشنایی با اصول و ساختار کار در داروخانه،نسخه پیچی و … می باشد که هم اکنون در این مرکز آموزشی به مدت ۷ روز در حال برگزاری است.

دکتر بهزاد تقی پور مؤذن سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی سیاهکل هدف از برگزاری این کلاس ها را در افزایش اطلاعات عمومی و مهارتی جوانان عزیز سیاهکل و در گام بعدی آموختن یک مهارت به آنان دانست که نیاز آنان را در بازار کار مرتفع نماید. وی استقبال شهروندان از این کلاس ها را از نقاط قوت دانشکده مهارت عنوان نمود و خاطرنشان کرد: بزرگ ترین دلیل استقبال خوب از این کلاس کیفیت دوره های پیشین بوده است و توانستیم با جدیت در کار اعتماد عمومی را جلب نماییم و این دوره ها را برگزار کنیم.

لازم به ذکر است که در گذشته نیز دوره های تزریقات و خون گیری در سه نوبت، آموزش خیاطی، نصب دوربین حفاظتی و دزدگیر و … در این مرکز آموزشی برگزار شده بود./انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …