چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری یادمان ۳۲۳ شهید اطلاعات استانهای شمالی در ساری

اختصاصی همای گیلان: فرمانده تیپ مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود در نشست خبری با اصحاب قلم گفت : با توجه به هماهنگی قرارگاه های سطح کشور، برگزاری یادمان شهدای اطلاعات کشور محور اصلی کار قرار گرفت، که بر این اساس یادمان ۳۲۳ شهید اطلاعات استانهای شمالی در شهر ساری در تاریخ ۱۵ مهرماه ، با سخنرانی سردار اسلامی برگزار خواهد شد.

سردار مصطفی پور فرمانده  تیپ مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود بیان داشت : برای این مراسم علاوه بر اعزام ۴۵۰ نفر از خانواده شهدای اطلاعات گیلان  به مراسم، رونمایی از سردیس شهیدان املاکی و نقیبی راد ، رونمایی از کتابهای مرتبط به این دو شهید بزرگوار، بازسازی عملیات والفجر ۸، رونمایی از تمبر ۳۲۳ شهید اطلاعات ، ارایه یک بانک اطلاعاتی جامع از اسناد و اطلاعات شهدای ازاطلاعات و … انجام خواهد شد.

photo_2016-09-26_10-13-47

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اهم برنامه های تیپ مخصوص تیپ مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود اشاره کرد و گفت : برپایی نمایشگاه عکس و آماده سازی محوطه ، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شرق گیلان ، شرکت یگان  در رژه ۳۱ شهریور در مرکز استان ، تجلیل از بازنشستگان تیپ شرق گیلان ،تجلیل از خانواده پیشکسوتان و متوفی ، ویزیت رایگان ، و …. بخشی از برنامه های این هقته می باشد.

فرمانده تیپ مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود به نقش سپاه در کشور اشاره کرد و گفت :فعالیت سپاه مخصوص یک مکان و زمان نیست. سپاه برای پاسداشت نظام است. نظامی که مبتنی بر قران و عدالت بنا شده است. سپاه بر حسب وظیفه خود هر جایی که احساس کند  دشمن در حال ضربه زدن است وارد عمل شده و با وحدت کلمه و گوش به فرمان رهبر انقلاب ،در تمام صحنه ها حضور خواهد داشت.

سردار مصطفی پور با اشاره به دریافت لوح یگان برتر در سطح تیپ زمینی کشور در دیدار با مقام معظم رهبری در سال جاری گفت : با عنایت پروردگار و همچنین جدیت در کار ؛ موفقیت در عملیات های داخلی و خارجی ، حضور در تمام عرصه ها و… توانستیم از تیپ تکاور به تیپ مخصوص میرزا کوچک خان ارتقا پیدا نماییم که امیدواریم با توکل بر خدا در این مرحله نیز موفق باشیم.

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …