چاپ مطلب چاپ مطلب

بر اثر شدت بارندگی بخشی از راه روستایی گالشکلام لنگرود مسدود شد

همای گیلان:بر اثر شدت بارندگی بخشی از راه روستایی گالشکلام لنگرود مسدود شده است.

خبرگزاری فارس: بخشی از راه روستایی گالشکلام لنگرود مسدود شد

براثرشدت بارندگی در این شهرستان برخی مسیرها را دچار آبگرفتگی و مسدود کرده است.

معاون فرماندار لنگروداظهار کرد: بخشی از راه روستایی گالشکلام لنگرود مسدود شده است.

سعید ابراهیم‌پور افزود: با تلاش تمام عوامل مسئول تمام مسیرهای لنگرود به جز بخشی از راه روستایی گالشکلام باز است.

وی با اشاره به بارندگی دو روز گذشته، اظهار کرد: بارش شدید باران در این شهرستان موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی در شهرها و روستاهای لنگرود شد.

معاون فرماندار لنگرود با بیان اینکه مسیر اصلی لاهیجان به لنگرود مدت کوتاهی بسته شد، تصریح کرد: تمام عوامل در برطرف شدن موانع و کمک به حل مشکل آبگرفتگی در این شهرستان تلاش کردند.

وی افزود: اکنون تمام مسیرها به جز راه روستایی «گالشکلام» باز است و حدود ۲.۵ کیلومتر از این راه و دو نقطه از مسیر قطع عرضی صورت گرفته بود که با تلاش مسئولان این مسیر ترمیم و بازگشایی شد و اکنون تردد خودرو در آن انجام می‌شود.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه بخشی از مسیر گالشکلام در حال بازسازی است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ دستگاه از ماشین‌آلات اداری و خصوصی در این مسیر مستقر هستند.

وی دلیل مسدود شدن این مسیر را در اثر رانش و ریزش کوه عنوان کرد و یادآور شد: سختی کار در این مسیر زیاد است و تلاش می‌کنیم تا صبح فردا این مسیر به طور کامل بازگشایی شود.

معاون فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه در کارگروه تخصصی دلیل وقوع جاری شدن این سیلاب مورد بررسی قرار می‌گیرد، یادآور شد: در این کارگروه طرح‌های پیشگیری از وقوع سیلاب‌های احتمالی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، بر اثر بارش شدید باران در روزهای یکشنبه و دوشنبه لنگرود بیش از ۶۰۰ واحد مسکونی و ۵۰ مغازه و واحد تجاری در بخش‌های مختلف لنگرود دچار آبگرفتگی شده است.

بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد اولیه خسارت به زیرساخت‌های مختلف از جمله آب، برق، کشاورزی، واحدهای مسکونی و راه پیش‌بینی شده است.

مسیر دو راه روستایی گالشکلام و حاجی‌سرا نیز بسته شده بود که با تلاش عوامل مسئول این مسیرها بازگشایی شد.

– /فارس

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …