چاپ مطلب چاپ مطلب

بر اساس شنیده ها؛ رشید نژاد از شهرداری رانکوه رفتنی شد +گزینه های شهرداری

بر اساس شنیده ها، با توجه به اعضا جدید در پنجمین دوره شورای شهر رانکوه پیش‌بینی می‌شود که فرد دیگری غیر از گزینه فعلی به‌عنوان شهردار انتخاب شود و افرادی نیز به عنوان گزینه های شهرداری مطرح شده است.

به گزارش همای گیلان، نیمه دوم مردادماه آینده زمان آغاز به کار شورای دور پنجم شوراهای شهر و روستا است و قاعدتاً و طبق روال جاری در کشور شوراها به فکر تغییرات در هسته اصلی شهرداری می‌کنند و افرادی را به‌عنوان گزینه شهردار شدن در نظر می‌گیرند.

از ۵ عضو شورای شهر دور چهارم در رانکوه هیچ کدام موفق به کسب آرا و حضور در شورای دور پنجم نشدند، با توجه به اعضا جدید در پنجمین دوره شورای شهر رانکوه پیش‌بینی می‌شود که فرد دیگری غیر از گزینه فعلی به‌عنوان شهردار انتخاب شود.

اسماعیل فتحی_ابوذر روحی_معصومه شکرکذار_ امین اکبری و حسن میرزایی اعضا جدید شورای شهر دور پنجم رانکوه هستند.

طبق آخرین شنیده‌ها، حسن سالاری، حسین لاهوتی، افشین قنبری، عبدالحسین نیکخواه،حسین رضازاده، سیدمجتبی ساداتفر، صادق اکبری، مهدی علیزاده، حسین صمدی گرکرودی، از گزینه‌های فعلی برای شهرداری رانکوه است.

آذرماه۱۳۹۲ زمان آغاز به کار مهندس رشیدنژاد به‌عنوان شهردار رانکوه بود و تاکنون بواسطه افراد صاحب نفوذی که عامل حضورش بر مسند شهرداری رانکوه بودند توانست ۴ سال بخوبی و بدون دغدغه بر آن باقی بماند اما ظاهراً پایان دور چهارم شورای شهر پایان شهرداری وی نیز است.

رانکوه با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد یکی از شهرهایی است که جا برای سرمایه گذاری و پیشرفت دارد و با توجه به پتانسیل خوب گردشگری دارای اهمیت است و برای بهبود وضعیت آن نیز مسلما باید دنبال گزینه ای برای شهرداری باشند تا از ارتباطات خوبی در سطح شهرستان ، استان و یا حتی کشور برخوردار باشد تا بتواند رانکوه را از این بن بست نجات دهد و صرفا عملکرد شهرداری منتهی به اسفالت و لکه گیری و دفع ابهای سطحی و ساخت چند میدان نشود.
?گزینه های شهرداری چه سابقه ای دارند؟!
* حسن سالاری: کاندیدای شورای شهر رودسر، بازنشسته آموزش و پرورش و عضو سازمان نظام مهندسی گیلان
*حسین لاهوتی: مهندس نرم افزار ؛ معاون سابق خدمات شهری شهرداری رودسر و شهردار کلاچای
*افشین قنبری: کارمند سابق شرکت ایران خودرو و مدیر شرکت کامپیوتری
* عبدالحسین نیکخواه: کارمند شهرداری تهران
* سیدمجتبی ساداتفر: مهندس عمران و دانشجوی دکترای عمران و سازه، کاندیدای شورای شهر رودسر و مجری پروزه های مختلف در شهرداری تهران و شرکت های مختلف در عسلویه
*حسین رضازاده: دانشجوی ارشد مهندسی نرم افزار؛ دارای دفتر فنی مهندسی در رانکوه
*صادق اکبری: رییس سابق بنیاد مسکن شهرستان رودسر
*مهدی علیزاده: عضو سازمان نظام مهندسی، رییس اداره آبفار شهرستان رودسر
*حسین صمدی گرکرودی: کارمند آب و فاصلاب شهرستان لنگرود
بنابراین با توجه به تخصص اعضای شورای شهر جدید در بخش های مختلف اصناف، کشاورزی، ورزشی، بهداشتی و فرهنگی و آموزشی می توان از شورای دور پنجم شهر خواست تا به دنبال گزینه های بومی؛ تاثیرگذار و باارتباطات بالا باشند تا بتوانند رانکوه را به‌عنوان یکی از مراکز توریستی و درآمدزا برای شهرستان املش و یا حتی استان گیلان معرفی نمایند.

با این‌حال تا نیمه مرداد و زمان آغاز به کار شورای دور چهارم چیزی باقی نمانده است و باید منتظر ماند که آیا رشیدنژاد برای بقای خود در این سمت اقدام به فعالیت می‌کند یا خیر.

خبرنگار: مرضیه عسکری

انتهای پیام/

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است همای …