چاپ مطلب چاپ مطلب

بغض افتخاری ترکید

همای گیلان، سیدرضا افتخاری: اینکه می‌گویند از نظر جسمانی مشکل دارم شایعه است، آنچه من را وادار به استعفا کرد این بود که هرچه خوبی کردم بدی دیدم
?من فوتبالیست بودم و حالا حالا هم بازی می‌کنم.
?چند بار در لفافه گفتم نمی‌توانم همه چیز را به هوادار بگویم و اگر چیزی بعدا اتفاق افتاد به حساب کم کاری من نگذارند.
?پرونده‌های باز زیادی در فیفا داشتیم و پرونده ها را بستیم و باشگاه را از این وضعیت نجات دادیم.
?جام جهانی بزرگترین خسارت را به باشگاه ما زد.
?برخی هواداران حتی به پدرم توهین کردند. او سید بزرگواری بود که جدش جواب آنها را می دادند(این قسمت از صحبت‌ها با گریه همراه بود)
?گذشته را ببینید که چقدر بدهی روی دست باشگاه گذاشتند و رفتند و من جورش را کشیدم.
?روزی گفتند اگر بدهی گذاشتند ۲ قهرمانی آورده اند که گفتم منم اکنون پولش را می دهم بنابراین این قهرمانی مال من است نه آنها.
?بگذارید افشاگری کنم دو اسپانسر پشت سوپرجام بود که می خواستند بازی برگزار شود تا ۲ میلیارد گیر آنها بیایند اما بخاطر دو میلیارد تومان نمی خواهم تیم را نابود کنم.
?پیش وزیر هم رفتم و گفتم که نمی توانیم بازی کنیم و ایشان هم موافقت کردند اما بعد ۳ بر صفر بازنده کردند.
?انتظار داشتم که بازیکنانم بعد از جام جهانی یک تلفن به من بزنند و بگویند حاج آقا حالت چطور است؟! احوالپرسی کنند. امید ابراهیمی بعد از بازگشت از جام جهانی دو هفته تلفنش خاموش بود و جواب نمی داد.
?هواداران فکر می‌کنند من کوتاهی می کنم؛ خسرو حیدری گفت از من نشنیده بگیر امید رفته به قطر؛ بعد به ابراهیمی گفتم شما با من صحبت کردید و مبلغی خواستید که من ندادم!؟ من غفوری را نگه داشتم.
?سید مجید حسینی هم بعد از جام جهانی جواب تلفنم را نداد و به همین دلایل تصمیم به استعفا گرفتم و انقدر معرفت ندارند که جواب مدیرعاملش را بدهند.
?حسینی با ما قرارداد داشت و ۸۰۰ میلیون مبلغ قراردادش بود و به او گفتم به تو کمک می کنم مبلغ قراردادت را دو برابر می کنم گفت کم است! گفتم بازم اضافه می کنم. قرار شد فکر هایش را بکند و صبح که آمد گفت پاسپورتم را بدهید.
?مدیر برنامه های حسینی بزرگترین لطمه را به استقلال می زند.
?بارها به هواداران گفتم نمی توانم یک سری مسایل را بگویم. اگر آن زمان این حرف ها را می زدم سنگ روی سنگ بند نمی شد.
?دیروز من از ساعت ۹ تا ۱۱ شب با تیام و جباروف جلسه داشتم. می گویند تیام می ماند اما باید ۵۰۰ هزار دلار برای نیم فصل روی میز بگذارید برای نیم فصل! گفتم جوک می گویید؟!
?اگر باج بدهم آدم خوبی می شوم همین هوادار باعث افزایش دستمزد شفر شد. در دوبی ۳۶۰ هزار دلار با او قرارداد بستم اما بعد هوادار فحش می دهد اما انقدر هوادار فشار آوردند که مجبور شدم قرارداد با شفر ببندم که جانم را نجات بدهم. در حالیکه می توانستم با کمتر از قرارداد قبلی اش قرارداد ببندم.
?جپاروف در صورت زیاده خواهی جذبش منتفی می شود اما تیام در صورتیکه هیات مدیره پولش را جور کند می ماند.
?اگر هوادار پشت باشگاه می آمدند این بازیکنان را با نصف قراردادشان حفظ می کردیم.
?امسال هم بازیکنانی مثل صیادمنش آوردیم که چند سال دیگر ستاره تیم ملی می شوند. قراردادها را اصلاح کردیم و دیگر نمی توانند سرمان کلاه بگذارند و قرارداد سه ساله با بازیکن مسن ببنیدم و روی نیمکت نشستند و پولشان را بگیرند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …