چاپ مطلب چاپ مطلب

بمناسبت حماسه ۸دی مردم گیلان / رضا پورعسگری جورشری

همای گیلان: یالثارات الحسین (ع) ، نمایش بصیرت مردم هوشیار گیلان اسلامی در ۸دی ۱۳۸۸ جلوه ای از حماسه حضور در صحنه ، لبیک گویان به مظلومیت امام حسین (ع) غیرت و حمایت در برابر همه اهل نفاق و ارزشی ترین باور شیعه یعنی عاشورا بود .
در این میان مردم فهیم و ولایتمدار استان گیلان زودتر از دیگر ایرانیان در ۸دی با حضور پرشور خود تمامی تلاش های روانی استکبار ، صهیونیست و کشورهای عرب حاشیه شاخاب پارس در فضای قبار آلود فتنه ۸۸ را با حماسه فراملی و حمایت مذهبی درهم شکستند و با غیرت خود زیباترین صحنه ها از وحدت را به نمایش گذاشتند .

در حقیقت ۸دی را میتوان انقلاب سوم اسلامی مردم گیلان در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) دانست .

انقلاب اسلامی اول گیلانیان : قیام میرزاکوچک خان جنگلی بود در دفاع از اسلام و میهن
انقلاب دوم اسلامی گیلانیان : این مردمان قهرمان همگام با دیگر ایرانیان به رهبری امام خمینی بزرگ بر علیه نوکران امریکا قیام کردند و به پیروزی رسیدند .
انقلاب سوم اسلامی گیلانیان نیز در۸دی ۸۸ اتفاق افتاد گیلانیان زودتر از دیگر نقاط کشور برای دفاع از انقلاب و رهبر فرزانه خود به خیابان آمدند و قیام دفاع از رهبر خود را کشوری و ملی کردند .


بیاد داریم همه ما حماسه مردم گیلان در ۸دی را
۸ دی  برای اینجانب یادآوری خاطرات دیگری نیز هست : در کنار دیگر بسیجی های عزیز شب را تا صبح بیدار بودن در حمایت از انقلاب و یادآور مردی از نسل جهاد و شهادت ، یادآور قدمهای مردی که در ماههای پایان زندگی برای دفاع از انقلاب در کنار دیگر همرزمان با همراهی آیت الله قربانی حماسه ای ماندگار آفرید و کفن پوش خیابان های رشت را سنگر دفاع از رهبر خود کرد .

او مردی بود که یازده ماه بعد به معبود خود رسید و شربت شیرین شهادت را بعد از سالها درد و رنج جانبازی شیمیایی ، اعصاب و جسمی نوشید .

شهید حاج علیرضا پورعسگری ۸دی ۸۸به همگان ثابت کرد که یادگاران جهاد و شهادت ، جانبازان قهرمان پشیمان از حرکت جهادی خود نیستند و باز هم آماده جهاد و دفاع از میهن اسلامی ایران و رهبر خود هستند .

اینجانب و دیگر اعضای خانواده سرهنگ پاسدار شهید حاج علیرضا پورعسگری جورشری به همراه ملت شریف و ولایتمدار ایران تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمان ها و ارزش های نظام شکوهمند اسلامی خواهیم بود و در مقابل با هر گونه توطئه و تهدیدی آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی خواهیم کرد .

والسلام علیکم و رحمت الله برکاته
/دانشجوی بسیجی: العبد رضا پورعسگری جورشری

About سردبیر

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …