چاپ مطلب چاپ مطلب

بمناسبت روز پزشک از کادر پزشکی و مدافعین سلامت شهرستان سیاهکل تجلیل به عمل آمد

بمناسبت روز پزشک و به منظور تجلیل از کادر پزشکی شهرستان و مدافعین سلامت ، پیش از ظهر امروز ( دوشنبه) فرماندار ، امام جمعه ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار ، اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در بیمارستان غدیر سیاهکل ، ضمن دیدار با کادر پزشکی و تبریک روز پزشک ، از تلاش ها و ایثار کادر درمانی و بهداشتی شهرستان تجلیل بعمل آوردند.

همای خبر/ رحمت حیدری نژاد فرماندار سیاهکل در این بازدید در سخنانی اظهار داشت : جامعه پزشکی در کنار کادر درمانی و بهداشتی از ابتدای شیوع کرونا ویروس تلاش نمودند تا سلامت مردم تامین شود و در این مسیر ، شهدایی را نیز تقدیم نمودند که می بایست از این ایثار و از خودگذشتگی قدردانی نماییم.

وی در ادامه افزود : خوشبختانه واکسیناسیون گروه های هدف طبق جدول زمانبندی اعلامی در حال انجام است و این انتظار وجود دارد که با تداوم رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم عزیز ، اصناف و بازاریان شریف شهرستان ، در شرایط کنونی از شیوع و انتشار این ویروس در سطح جامعه جلوگیری گردد تا قطع کامل زنجیره انتقال بیماری کرونا را شاهد باشیم.

شایان ذکر است در جریان این بازدید ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رئیس بیمارستان غدیر سیاهکل در مطالبی ، از اقدامات و خدمات صورت گرفته در راستای تامین و ارتقاء سلامتی مردم ، گزارشی ارائه نمودند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …