چاپ مطلب چاپ مطلب

بنیاد مستضعفان سیمان رایگان بین سیل زدگان توزیع می کند/ بیش از ۶۰ هزار واحد مسکونی نیازمند تعمیرات است

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان‌های بنیاد مسکن کشور گفت که بر اثر جاری شدن سیلاب بیش از ۲۵ هزار واحد مسکونی در استان‌هایی که درگیر بارندگی شدید و سیلاب بودند، تخریب شده است.


همای گیلان، هادی درفشی در شهرستان سیمرغ مازندران افزود: همچنین بیش از ۶۰ هزار واحد مسکونی در استان‌هایی که درگیر سیلاب بوده اند، نیازمند تعمیرات است.

وی گفت: البته این آمار اولیه است و بعد از فروکش کردن سیلاب می‌توانیم آمار قطعی میزان خسارت‌های وارده به واحد‌های مسکونی و تجاری را اعلام کنیم.

معاون بنیاد مسکن کشور استان‌های درگیر سیلاب را مازندران، گلستان، خراسان شمالی، گیلان، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان اعلام کرد.

درفشی در خصوص ساخت واحد‌های خسارت دیده در استان مازندران هم گفت: پیش بینی بنیاد مسکن برای بازسازی واحد‌های خسارت دیده سیل در استان مازندران حداکثر تا شهریور ماه است.

وی افزود: آنچه برای ما مهم است مشارکت مردمی است و همچنین واحد‌هایی که نیازمند کمک بیشتر باشد از کمک خیرین و سپاه برای ساخت آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان‌های بنیاد مسکن گفت: از طرف بنیاد مسکن برای روستا‌ها وام ۴۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۱۵ ساله و سود چهار درصد تعریف شده است./

سیمان خبر

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …