چاپ مطلب چاپ مطلب

بهره‌برداری از ۸ پروژه شهرداری املش با بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت وبا حضورحجت الاسلام صفری نماینده شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی

اختصاصی همای گیلان:مهندس ناصررنجبرنیاول شهردار ، مهندس محمدرنجبرنیاول فرماندار ،حجت الاسلام رنجبر امام جمعه شهرستان وجمعی از مسئولین هشت پروژه شهرداری املش با بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید .


شهردار املش در آیین افتتاح این پروژه ها ما گفت : در این هفته ، پروژه روکش آسفالت معابر شهری با اعتبار ۶ میلیارد ریال افتتاح گردید که محل اجرایی این پروژه ،میدان شهدا، کوچه شهید جبار پور رمضانی، خیابان شهید نامجو و دور پارک می باشد.
مهندس ناصررنجبر افزود : احداث پیاده روی معابر شهری که شامل خیابان‌های آزادگان، شهید غفاری، شهید مدرس، شهید مطهری و ورودی شهر می‌شود از محل درآمدهای عمومی شهرداری با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر افتتاحیه های این ایام مبارک می باشد .
وی سپس از پروژه لوله گذاری معابر شهری جهت هدایت آبهای سطحی برای کوچه های بهارستان، معین ، عفاف و خیابان شهید آیت الله صدوقی به عنوان دیگر پروژه‌ شهرداری نام برد که برای افتتاح آن ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است . شهردار املش سپس به پروژه بهسازی و توسعه آرامستان اشاره نمود و افزود : در این ایام، آسفالت معابر خاکی سطح شهر را نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رساندیم .
مهندس رنجبر خاطرنشان کرد: برای زیرسازی معابر خاکی سطح شهر با گریدر و غلطک نیز ۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و مبلغ یک میلیارد ریال نیز بابت نصب تابلوی تمثال ۲۳۰ شهید شهرستان املش هزینه گردیده است و تابلوی سرداران و فرماندهان شهید شهرستان املش نیز ۱۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است. وی یاداورشد: بهره‌برداری همه این پروژه ها از محل درآمدهای عمومی شهرداری املش بوده است که برای آنها جمعاً ۷۰ میلیارد و صد میلیون سریال هزینه شده است.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …