چاپ مطلب چاپ مطلب

بهره برداری از دفتر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خورگام (بره سر رودبار) در هفته دولت

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از بهره برداری دفتر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خورگام در هفته دولت خبر داد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در تاریخ ۱۲مرداد ۱۴۰۱ ولی جهانی از بهره برداری دفتر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خورگام در هفته دولت خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان گیلان ضمن اعلام افتتاح و بهره برداری از این پروژه در هفته دولت گفت: ایجاد دفاتر نمایندگی میراث فرهنگی در اماکن تاریخی مثل شهر خورگام که بیش از ۴۰ روستا در آن وجود دارد، سبب رونق گردشگری و جذب گردشگر در شهرستان‌ها می‌شود.

جهانی، با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ اثر تاریخی در منطقه خورگام و مناطق اطراف آن داریم، اظهار کرد: آثار تاریخی و باستانی، میراث همه مردم است که باید با مشارکت عمومی از این میراث ارزشمند حفظ و حراست شود.

وی ضمن بیان اهمیت موقعیت استراتژیک این منطقه افزود: این دفتر به منظور پاسخگویی به استعلامات باستان شناسی ،صنایع دستی و سرمایه‌گذاران به بهره‌برداری می‌رسد و به طور قطع حفاظت و صیانت از آثار تاریخی این شهرستان با آغاز به کار این دفتر بیش از پیش موردتوجه قرار خواهد گرفت.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …