چاپ مطلب چاپ مطلب

بهره برداری از پروژه های شهرداری رودبنه و توزیع برق در دومین روز از دهه فجر

اختصاصی همای گیلان : شهردار رودبنه در آیین بهره بردادی از پروژه های بخش رودبنه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر بیان داشت: خدا را شاکرم که در این ایام مبارک و جشن انقلاب با همت و تلاش و حمایت های شورای اسلامی شهر و مساعدت ها و رهنمودهای فرماندار محترم و همکاری سایر ادارات توانستیم پروژهای خوبی را در شهر رودبنه به بهره برداری برسانیم.
شهردار رودبنه اضافه کرد: پروژه آسفالت خیابان امام حسین جاده آستانه به رودبنه که زیر سازی این پروژه ۱۳۰۰۰ متر مربع با طول ۱۸۰۰ متر مربع همراه با جدول گذاری با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال توسط شهرداری انجام شد که آسفالت این محور توسط اداره راه و شهرسازی در حال انجام می باشد.
وی در ادامه آسفالت خیابان شیخ عطار – شریعتی در سال ۹۵ به میزان ۱۰۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۴ میلیارد ریال، پروژه آسفالت خیابان ساحلی به میزان ۲۵۰۰ متر با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال، بازگشایی ، لوله گذاری و شن ریزی کوچه یاس با هزینه ۴۰۰ میلیون ریال و احداث میدان بلوار دکتر حشمت ۳۰۰ میلیون ریال را از جمله پروژه های شهرداری رودبنه در دهه مبارک فجر اعلام نمود.
شهردار رودبنه همچنین خاطر نشان کرد : شهرداری در سال ۹۵ توانست نسبت به خرید ماشین آلات از محل یارانه سازمان شهرداریها خریداری نماید و همچنین یک دستگاه خودروی حمل زباله مکانیزه به ارزش ۱۳ میلیون و ۵۰۰ ریال از محل اعتبارات شهرداری خریداری گردید.

افتتاح پروژه اداره برق
محمدی رئیس اداره برق لاهیجان در آیین بهره برداری از پروژه های این اداره که به صورت نمادین در روستای کنف گوران برگزار شد  با بیان اینکه امور توزیع برق لاهیجان در کنار خدمات جانبی که به مشترکین در شهرستان ارائه میکند پروژه های متعددی را انجام میدهد بیان داشت: در دهه فجر ۹۵ حدود ۶۶۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال را اجرا نمود که  اصلاح و بهینه سازی شبکه برق ، توسعه شبکه های جدید، تامین برق مشترکین، قدرت مانور و افزایش پایداری شبکه ها و روشنایی معابر از جمله این پروژه هاست.
وی با بیان اینکه برخی پروژه ها زمان بر هستند اضافه کرد: اگر  پروژه هایی که از سال ۹۴ آعاز شده و به سال ۹۵ منتقل شدند را با تعداد پروژه های سال ۹۵ در نظر بگیریم به طور کلی در سال جاری ۱۶۰۰ پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.
محمدی با اشاره به اینکه در دهه فجر ۴۸ پروژه با اعتبار ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد اظهار داشت:  ضعف برقی که سالها مردم از آن رنج می بردند با اصلاح ۱۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و تبدیل شبکه سیمی قدیمی به شبکه کابل خودنگهدار و همچنین تعویض یک دستگاه پست هوایی با اعتبار ۷۰ میلیون تومان در روستا کنف گوراب به نمایندگی افتتاح می شود.

 

با کانال خبری همای خبر همراه باشید

About سردبیر

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …