چاپ مطلب چاپ مطلب

بهره برداری از یک طرح کارآفرینی در رضوانشهربنام شرکت تعاونی خدمات مکانیزاسیون الماس درخشان

اختصاصی همای خبر/همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر؛ یک طرح کارآفرینی در رضوانشهر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با ایجاد اشتغال ۵ نفر به صورت مستقیم با حمایت صندوق کار آفرینی امید و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رضوانشهر در روستای نوکنده بخش پره سر مورد بهره برداری قرار گرفت.
در آیین بهره برداری از این طرح امام جمعه بخش پره سر، اعضای شورای تامین، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و بخش پره سر، شوراهای اسلامی و دهیاران و اهالی روستا نیز حضور داشتند.

مهندس سید نادر صفوی میرمحله در آیین بهره برداری از این طرح با بیان اینکه ایجاد اشتغال مهمترین اولویت دولت سیزدهم است، گفت: تلاش همگانی برای ایجاد اشتغال جوانان امری ضروری است ، با توجه به اینکه شهرستان رضوانشهر پتانسیل بالایی در زمینه های مختلف کشاورزی، صنعتی، دامپروری و گردشگری دارد، ان شاء ا… با کمک نماینده حوزه انتخابیه و حمایت های مقام عالی استان بتوانیم بخشی از مشکل اشتغال جوانان منطقه را با ایجاد طرح های تولیدی و اشتغالزا برطرف نمائیم.

جلالیان مدیر صندوق کار افرینی امید شهرستان رضوانشهر گفت: برای بهره برداری از این طرح کارآفرینی و تولیدی ادوات کشاورزی اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای ۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

رییس صندوق کارآفرینی امید رضوانشهر به خدمات دولت سیزدهم در حوزه اشتغال شهرستان اشاره کرد و گفت: طی یکسال و نیم گذشته ۱۴۵ طرح اشتغال و کارآفرینی در رضوانشهر با اشتغال مستقیم ٢۵٣نفر به صورت مستقیم و ۶٠٠ نفر به صورت غیر مستقیم با اعتبار ١۴٣ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.

جلالیان همچنین از حمایت های فرماندار رضوانشهر و نماینده حوزه انتخابیه و مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان گیلان بابت تخصیص اعتبارات لازم در راستای اشتغال پایدار جوانان این منطقه قدردانی کرد.

خبرنگار:عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …