چاپ مطلب چاپ مطلب

بهره برداری از ۲۳ پروژه عمرانی در شهر کومله به مناسبت هفته دولت

باحضور مسئولان شهری کومله؛

🔺 بهره برداری از ۲۳ پروژه عمرانی در شهر کومله به مناسبت هفته دولت

سرکار هاشمی عضو شورای شهر کومله:
🔹 یکپارچگی پیکره مدیریتی شهر کومله، رؤسای ادارات و در رأس آنها شهردار کومله عامل تسریع روند بهره برداری از پروژه‌های عمرانی کومله است

شهردار کومله :
🔹 با حمایت مسئولان استانی و نماینده مردم لنگرود در بهارستان، شاهد توسعه روز افزون شهـر کومله خواهیـم بود

مراسم افتتاح ۲۳ پروژه عمرانی شهر کومله، با حضور امام جمعه، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشدار ، خانواده معظم شهدای کومله، مسئولان شهری ، رؤسای ادارات و همکاران شهرداری و شورای شهر کومله برگزار شد.

به گزارش همای خبر – در مراسمی که روز چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ ودر آخرین روز از هفته دولت در کومله انجام شد، از پروژه های عمرانی کومله رونمایی شد.

مائده هاشمی، عضو شورای شهر کومله در این مراسم که تعدادی از رسانه های گیلان نیز در آن حضور داشتند ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته و بهره برداری از پروژه های گوناگون عمرانی در سطح شهر کومله ،یکپارچگی پیکره مدیریتی شهر کومله و در رأس آنها شهردار کومله را عامل تسریع روند بهره برداری از پروژه ها اعلام کرد.

هاشمی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند به پرسنل مدیریت شهری کومله و عرض ادب به حاضران، مقدم خانواده های شهید حاضر در جلسه را گرامی داشت و گفت: شهر کومله دارای ظرفیت های علمی، فرهنگی، ادبی و استعدادهای فراوان است.
وی گفت : بهره گیری از این ظرفیت ها و حمایت مسئولان، امام جمعه و نماینده مردم شریف کومله در مجلس شورای اسلامی منجر به روشن شدن افق های توسعه‌ی بیشتری برای شهر کومله خواهد شد.

شهردار کومله نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و به نیکی یاد کردن از شهید رجایی و شهید باهنر به عنوان دولتمردان مکتبی و متعهد تاریخ کشور ، اظهار داشت: امروز و در آخرین روز از هفته دولت شاهد رونمایی از ۲۳ پروژه عمرانی در شهر کومله با صرف اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان هستیم.

دکتر منوچهر مهدی پور در این جلسه با خیر مقدم به مقامات و میهمانان حاضر در جلسه گفت: در این جمع سرمایه گذاران و پیمانکارانی نیز حضور دارند که توانمندی آنان با همراهی پرسنل متعهد دوایر مختلف شهرداری کومله و حمایتهای مسئولان بالادست و ریاست و اعضای شورای اسلامی، نقش کلیدی در به ثمر رسیدن این اجراها داشته است.

شهردار مهدی پور در ادامه توضیح داد : پروژه های اخیـر همگی از منابع و اعتبارات داخلی شهرداری کومله به انجام رسیده و امیدواریم با مساعدت دکتر محمدنژاد ، نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی و حمایت های ویژه استاندار بومی گیلان و امامت جمعه شهر کومله بتوانیـم برای پروژه های عمرانی آتی از اعتبارات ملی بهره مند شویم.

وی توضیح داد: در تلاشیم برای ایام دهه فجر در بهمن ماه سال جاری نیز چند عملیات عمرانی دیگر در شهر کومله را به بهره برداری کامل برسانیـم.

وی از صبوری و مساعدت های بی دریغ شهروندان کومله در تعامل با مجموعه شورا و شهرداری تقدیر ویژه نمود و گفت: در این مراسم به مناسبت روز کارمند از پنج کارمند نمونه شهرداری کومله تقدیر بعمل می آید.

انتهای پیام/ همای خبـر

 

 

 

 

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …