چاپ مطلب چاپ مطلب

بهزاد مقدم نیا: مشکلات بازار رشت باید برطرف شود/ احداث پارکینگ طبقاتی در رشت

بهزاد مقدم نیا: مشکلات بازار رشت باید برطرف شود/ احداث پارکینگ طبقاتی در رشت

بهزاد مقدم نیا گفت : مشکلات بازار رشت، به عنوان قلب تپنده اقتصادی این شهر ، باید با برنامه ریزی های کارشناسانه برطرف شود.

بهزاد مقدم نیا با اشاره به اینکه پس از احداث پیاده راه فرهنگی رشت، بازار این شهر با مشکلات فراوانی مواجه شود افزود: پیاده راه فرهنگی رشت، ایده خوبی بود اما پیش از اجرای آن باید زیر ساخت های مورد نیاز در رشت ایجاد می شد.

وی با بیان اینکه پس از احداث پیاده راه فرهنگی رشت حجم ورودی ها، از شهرهای اطراف استان گیلان به این رشت کاهش یافت تصریح کرد: با اجرای پیاده راه ، افرادی که از دیگر شهرهای استان برای خرید به بازار رشت مراجعه می کردند برای ورود به این محدوده از شهر با مشکلاتی از جمله محل پارک خودرو مواجه شدند و این از جمله مشکلاتی بود که بازار رشت را با رکود اقتصادی مواجه کرد.

مقدم نیا با تاکید بر اینکه بازار رشت قلب تپنده اقتصادی این شهر است افزود: بسیاری از شهروندان این شهر درقالب مغازه دار،تولید کننده، دستفروش و… در بازار رشت مشغول فعالیت هستند و به یقین در صورتی که چاره ای برای رفع مشکلات فعلی اندیشیده نشود، بخش عظیمی از بازار رشت با رکود شدید و ورشکستگی مواجه می شود.

وی ایجاد پارکینگ طبقاتی را یکی از راه حل ها دانست و بیان کرد: با اجرای چنین طرح هایی ، یقینا شاهد برطرف شدن دغدغه هایی از جمله محل پارک خودرو برای گردشگران و افزایش حضور مسافرین و گردشگران بومی و غیر بومی در بازار رشت خواهیم بود .

انتهای پیام

About نسرین عشقی

Check Also

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + تصاویـر

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + ‌تصاویـر اولین همایش انجمن ناشنوایان شهرستان …