چاپ مطلب چاپ مطلب

به بهانه اظهارات اخیر یک نماینده اسبق مجلس: آقایان نماینده، حافظه مردم را دست کم نگیرید!!

همای گیلان:هر چه که به ایام انتخابات پیش روی مجلس نزدیک می شویم، سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخاباتی شان بیشتر و بیشتر می شود تا آن جا که برخی خوانندگان در نظرات جالبی آرزو می کردند ایکاش انتخابات مجلس به جای هر ۴ سال، هر ۲ سال برگزار می شد!axe155511-146x110

اخیرا اما اظهارنظرهایی از رسول جماعتی، نماینده اسبق مردم فومن و شفت در مجلس ششم در رسانه ها منعکس شده که در نوع خود بسیار جالب بوده و البته جای تامل دارد.

وی پس از گذشت ۷ سال نسبت به انتشار خبر به شماره ۸۶۱۱۰۲۰۷۵۷  در تاریخ ۸۶/۱۱/۹ واکنش نشان داده و گفته است که جز استعفا دهندگان نبوده و البته هیچگاه هم در خصوص رد صلاحیتش به شورای نگهبان هم اعتراضی نداشته است!

اینکه چه شده است که ایشان بعد از گذشت ۷ سال به یاد این موضوع افتاده اند که جز نمایندگان متحصن نبوده اند، جای تعجب دارد اما آن چه که مسلم است اینست که اگر ایشان قصد کاندیداتوری در انتخابات پیش رو را داشته باشند، بی شک متن این نامه نمی تواند تاثیری در روند تعیین صلاحیتشان ایفا کند!

مطمئنا فهم و شعور مردم گیلان بسیار بالاتر از آن است که چنین چرخش هایی در مواضع از نظرشان دور بماند. چرخش هایی که نه تنها در فعالیت های سیاسی برخی نمایندگان اسبق گیلان بلکه در مواضع برخی نمایندگان فعلی نیز به چشم می خورد و در حال تبدیل شدن به یک رویه است.

بی شک ثبات در مواضع نه تنها یک ارزش برای نمایندگان محسوب می شود بلکه یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب فرد اصلح به نمایندگی از سوی مردم می باشد.

مطمئناً آن چه که بیش از پیش به کمک مردم گیلان در روز انتخابات برای انتخاب اصلح خواهد آمد، حافظه تاریخی و سیاسی شان می باشد. حافظه ای که به خوبی نشان خواهد داد کدام نماینده کنونی بر اصول پایدار مانده و کدامیک چرخش های سیاسی را برای ادامه مسیر خود لازم دانسته است. /خزر آنلاین

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …