چاپ مطلب چاپ مطلب

به بهانه افتتاح یک ساختمان با حضور معاون رئیس جمهور؛ زمان افتتاح پروژه های بزرگ با نوبخت کی فرا می رسد؟!

همای گیلان،به نقل از گیل خبر، روز پنجشنبه دکتر نوبخت که برای بزرگداشت مقام معلم به گیلان سفر کرده بود  به همراه جمع زیادی از دوستان حزبی و غیر حزبی خود در افتتاح ساختمان موزه مشاهیر گیلان حاضر شد.

در حالی که از وعده افتتاح پروژه هایی مثل راه آهن و کتابخانه مرکزی رشت ماه ها است می گذرد همچنان سفر دکتر نوبخت به گیلان صرف افتتاح طرح هایی می شود که برای آن در حد فرماندار نیز کفایت می کند. شاید همان کم اهمیتی آن بود که استاندار گیلان نیز در  مراسم افتتاح حضور نداشت.

البته آقای دکتر نوبخت در سفر اخیر به گیلان از ایستگاه در حال ساخت راه آهن قزوین رشت نیز بازدید کردند. راه آهنی که هر از چندگاهی اعلام می شود به زودی ریل گذاری آن به اتمام می رسد و همچنان ادامه دارد. با این حال هرگز اعلام نمی شود ایستگاه آن چه هنگام به پایان می رسد. آن طوری که تصاویر بازدید نوبخت نیز نشان می دهد مراحل ساخت ایستگاه راه آهن بسیار زمان می برد و این بدان معنا است که هنوز برای شنیده شدن سوت قطار باید مدتهای نامعلوم دیگری نیز  صبر کرد. هرچند شاید به مانند سال گذشته با حضور نویخت می توان به صورت «آزمایشی» بخشی از آن را مورد افتتاح قرار داد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …