چاپ مطلب چاپ مطلب

به دلیل تغییرات جوی ارتفاعات دیلمان برفی شده است

همای گیلان:با تغییرات جوی و بارش باران شدید در جلگه، ارتفاعات منطقه دیلمان سفیدپوش شده است.خبرگزاری فارس: ارتفاعات دیلمان برفی شده است

کارشناس هواشناسی گیلان  درباره وضعیت هوای این استان اظهار کرد: آسمان بیشتر شهرهای گیلان ابری و بارانی و در ارتفاعات بارش برف است.

مهدی کوثری با بیان اینکه دمای رشت ۸ درجه سانتی‌گراد است، افزود: دمای رشت نسبت سه درجه کاهش دارد و رطوبت هوا ۱۰۰ درصد است.

وی از استقرار توده هوای سرد در نواحی دریای خزر خبر داد و گفت: امروز سه‌شنبه هوای گیلان ابری و بارندگی است و بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گیلان اظهار کرد: فردا چهارشنبه هوای گیلان ابری و بارندگی است و اواخر وقت با کاهش ناپایداری مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه دریا برای هرگونه فعالیت دریانوردی امروز و فردا نامناسب است، سردترین شهر گیلان را جیرنده رودبار با یک درجه زیر صفر عنوان کرد.

بارش باران همچنان با شدت بیشتری در گیلان در حال باریدن بوده و دمای این استان کاهش محسوسی یافته است./فارس

.

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …