چاپ مطلب چاپ مطلب

به دلیل شدت بارش برف ۱۰۰ روستای اشکورات رودسر سفیدپوش شد/انسداد راه جواهردشت

همای گیلان:بارش برف شدید ۱۰۰ روستا و ارتفاعات اشکورات رودسر را سفیدپوش کرده است.
خبرگزاری فارس: 100 روستای اشکورات رودسر سفیدپوش شد/انسداد راه جواهردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، بخشدار رحیم‌آباد عصر امروز در جریان بازدید از وضعیت راه‌های روستایی این بخش اظهار کرد: ارتفاع برف در برخی از ۱۰۰ روستای بالادست اشکورات رودسر مانند کلرود، توکاس، نیاسن و لسبو به ۶۰ سانتی‌متر می‌رسد.

منصور سعادت‌نژاد با اشاره به اینکه نیروهای امدادی و راهداری در محل حضور دارند، افزود: تمام راه‌های مواصلاتی در بخش رحیم‌آباد باز است و رفت و آمد به کندی در آنها انجام می‌شود.

وی از رانندگان خواست که برای تردد در مناطق کوهستانی این بخش حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند تا با مشکل جدی مواجه نشوند.

بخشدار چابکسر نیز در جریان بازدید مذکور از بارش برف در ارتفاعات «سماموس» این بخش خبر داد و اظهار کرد: ارتفاع برف در این مناطق به ۲ متر می‌رسد.

حسین رمضان‌خواه با اشاره به اینکه راه جواهردشت چابکسر بر اثر شدت بارش برف مسدود است، خاطرنشان کرد: ارتفاع برف در جاده جواهردشت به یک‌متر می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه به جز راه جواهردشت بقیه راه‌ها باز است، گفت: رانندگان برای تردد در مناطق کوهستانی این بخش حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

بخشدار رانکوه املش نیز از بارش برف در روستاهای بالادست این بخش خبر داد و تصریح کرد: ارتفاع برف در این روستاها مانند کجید، ملکوت، مربو، گورج و کلام‌رود بین ۳۰ تا ۶۰ سانتی‌متر است.

به گفته سید مهدی باش‌بتن، تمام راه‌های مواصلاتی بخش رانکوه املش باز است./فارس

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …