چاپ مطلب چاپ مطلب

به دلیل شکست در مقابل استقلال ، خداحافظ ایراندوست/شاید دایی

همای گیلان:به دنبال شکست سنگین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در برابر استقلال تهران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر و نیز در پی کسب نتایج ضعیف این فصل این تیم که موجب شده تا تنها نماینده فوتبال گیلان در پایان هفته یازدهم با کسب هشت امتیاز در رده پانزدهم و ماقبل پایانی جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گیرد، از سوی هیئت مدیره این باشگاه سرمربی فعلی ملوان از سمت خود کنار گذاشته شد.

axe15807

جدایی نصرت ایراندوست از نیمکت هدایت ملوان هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما قرار است حکم برکناری سرمربی ملوان در جلسه فردا شنبه رسماً به وی ابلاغ شود.

همچنین قرار است در این جلسه درباره انتخاب سرمربی جدید باشگاه ملوان بندر انزلی تصمیم‌گیری شود. هیئت مدیره باشگاه ملوان انزلی جدایی ایراندوست از سرمربیگری این تیم را از قبل پیش‌بینی کرده بود.

در همین رابطه اعضای هیئت مدیره باشگاه ملوان فردا (شنبه) جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد تا در خصوص سرمربی جدید این تیم تصمیم بگیرند و برای رسیدن به یک گزینه جدید به نتیجه برسند.

گزینه اصلی مسئولان باشگاه ملوان برای هدایت این تیم سرمربی خارجی است اما با توجه به رابطه نزدیکی که سیروس محجوب، مالک باشگاه ملوان با علی دایی دارد بعید نیست که سرمربی پیشین پرسپولیس نیز یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم شود. حضور دایی روی نیمکت ملوان با توجه به علاقه محجوب به این مربی هم محتمل است، با این حال گزینه اصلی ملوانی‌ها یک مربی خارجی است.

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …