چاپ مطلب چاپ مطلب

به ریاست بخشدار رودبنه: جلسه شورای آموزش و پروش بخش رودبنه تشکیل شد/مهندس نقیبی: رشد تفکروفرهنگ و درست اندیشیدن و خوب زندگی کردن حاصل کار آموزش وپرورش است.

جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه رودبنه به ریاست مهندس نقیبی بخشداررودبنه و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.
همای گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان: در ابتدای جلسه مهندس نقیبی با گرامیداشت لیالی قدر و ضربت خوردن مولا علی علیه السلام و همچنین یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک روز معلم به تمام خادمین این عرصه گفت:
فرصت حضور در لیالی قدر بسیارارزنده است و از فرائض دینی مااست که یکدیگر را دراین ایام در محضر درگاه احدیت دعا کنیم و ازخدا بخواهیم موانع استجابت دعا از پیش روی مابرداشته شود و عاقبت بخیری نصیب ما گردد.
وی افزود: شان ومقام معلم بر کسی پوشیده نیست، تا جایی که درتمام آموزه های دینی بر این مهم تاکیدگردیده است و این شغل را منصوب به انبیا واولیا برشمرده و هرروز ما باید در جهت قدردانی از معلم و کسی که امر نیکویی را به آموخته را در ذهن خود داشته باشیم .
مهندس نقیبی با مهم دانستن جایگاه اموزش وپرورش خاطر نشان کرد: هرچقدر در تقویت و پرداختن به نهاد آموزش وپرورش بهتر عمل نماییم ، سرمایه گذاری و عایدات چند برابری آن در جامعه برای همگان نمود می یابد و موظفیم به اندازه وسع خود برای تحقق این امر گام برداریم و مجموعه آموزش وپرورش را بیش ازپیش ببینیم .
بخشدار رودبنه در ادامه گفت: موضوع فرهنگ و‌تفکر وآموزش از ارجح ترین مسائل هر جامعه ای محسوب میگردد و به اعتقاد بنده اهمیت آموزش و درست اندیشیدن و درست رفتار کردن و درست زندگی کردن از مهمترین اولویت ها میباشد که نقش معلمین در ایجاد آن شاخص تراست.
مهندس نقیبی اهمیت به تکریم پیشکسوتان را برای ایجاد انگیزه در جوانان کارساز دانست وتصریح کرد: رودبنه منطقه ای با عقبه فرهنگی بسیار غنی میباشد که معلمین منطقه نقش بسزایی درآن داشته اند .
درادامه جلسه گزارش عملکرد آموزش وپرورش رودبنه بیان شد و موضوعات مختلف مورد بررسی قرارگرفت .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …