چاپ مطلب چاپ مطلب

به ریاست فرماندار سیاهکل ؛ جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان برگزار گردید

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ؛ محمود صوفی فرماندار سیاهکل در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت : اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان با همکاری شهرداری های سیاهکل و دیلمان ، اتاق اصناف و اتحادیه مربوط نسبت به نظارت و ساماندهی حمل و نقل عمومی، خودروهای مسافربر عمومی و بین خطوط اهتمام جدی داشته باشند و لازم است که یک لیست جامع از رانندگان در خطوط شهری و بین شهری با مشخصات کامل خودرو تهیه شود و کنترل و نظارت لازم را نیز در راستای قوانین و مقررات داشته باشند.
فرماندار سیاهکل اماکن فاقد پروانه را فاقد هویت دانست و متذکر شد : اگر اتفاقی در این اماکن فاقد پروانه صورت گیرد مسئولیت آن با اتحادیه مربوط خواهد بود و اتاق اصناف با همکاری اتحادیه های صنفی شهرستان تلاش کنند که در یک پروسه و بازه زمانی مشخص ، ضمن تعیین تکلیف این واحدهای صنفی وهویت بخشی به این اماکن و نظارت درتسریع اخذ پروانه توسط آن ها اقدام شود .
ایشان با تاکید به سرکشی و بازدید مستمر از نانوایی های شهرستان نظارت جدی بر کیفیت آرد ، رعایت بهداشت در نانوایی ها ، نحوه و شرایط نگهداری آرد و خرید آن را خواستار شد .
قابل ذکر است در آذر ماه سال جاری تعداد ۲۷۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی ، پنج مورد گشت مشترک بازرسی و ۳۵ مورد بازرسی از نانوایی های شهرستان توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل صورت گرفته است .

 

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …