چاپ مطلب چاپ مطلب

به ریاست فرماندار سیاهکل ؛ جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان برگزار شد

همای گیلان،فرماندار سیاهکل در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از جامعه پزشکی و پرستاری از مردم خواست ضمن رعایت دستورات و نکات بهداشتی ، از عبور و مرور و حضور غیر ضروری در اماکن عمومی و انجام سفر پرهیز کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا از بین برود.

محمود صوفی فرماندار سیاهکل در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان غدیر و کلیه اعضاء و عوامل اجرایی ستاد مبارزه با ویروس کرونا ، تصریح کرد : این عزیزان تا به امروز سعی نموده اند با حداقل امکاناتی که داشتند بهترین خدمات را ارائه دهند و خدمات درخشان شان و این ایثار و از خودگذشتگی شان قابل وصف نیست و جای قدردانی و تقدیر و تشکر ویژه دارد.

وی در ادامه با تاکید به این که هرگونه خدمات دستگاه های اجرایی و ادارات باید تا حد مقدور و به صورت الکترونیکی انجام شود تا از تجمعات غیرضروری خودداری شود ، تاکید کرد : انتظار است که به علت جلوگیری از تجمع کشاورزان و مردم و به منظور تسریع در خدمات رسانی شرکت تعاونی روستایی با همکاری و نظارت ادارات متولی نسبت به توزیع میوه شب عید ، کودهای شیمایی و بذر اصلاح شده برنج و ….. از طریق دهیاری ها و در روستاهای فاقد دهیاری از طریق و همکاری شورای اسلامی بخش و شورای اسلامی روستاها اقدام شود.

فرماندار سیاهکل با رد مطالب مطرح شده مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین ها ، بر دائر بودن و ادامه فعالیت جایگاه های پمپ بنزین مانند گذشته تاکید کرد و از تمامی اعضای ستاد تنظیم بازار به ویژه تعزیرات خواست با همکاری اداره صمت و اتاق اصناف در ایام پیش رو نقش پر رنگ تری در تنظیم بازار و اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا و ستاد تنظیم بازار داشته باشند.

قابل ذکر است در این جلسه روسای ادارات صمت ، شبکه بهداشت ، جهادکشاورزی ، تعاونی روستایی و نماینده نیروی انتظامی و انجمن حمایت از مصرف کنندگان از اقدامات در تنظیم بازار و در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار گزارشی ارائه کردند.

همچنین با انجام گشت مشترک و پیگیری های صورت گرفته توسط اعضای ستاد تنظیم بازار و ستاد مبارزه با ویروس کرونا تا با امروز( یکشنبه ۲۵ اسفند ۹۸) تعداد ۱۲ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین صنفی پلمپ شدند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …