چاپ مطلب چاپ مطلب

به ریاست فرماندار سیاهکل ؛ ستاد تنظیم بازار شهرستان برگزار گردید


همای گیلان،به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ؛ جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سیاهکل به ریاست محمود صوفی فرماندار سیاهکل و با حضور سایر اعضای این ستاد در فرمانداری شهرستان برگزار گردید.
محمود صوفی فرماندار سیاهکل در این جلسه با اشاره به در پیش بودن شب یلدا از اداره صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و سایر دستگاه های مربوط شهرستان خواست با اجرای گشت مشترک و طرح نظارتی ویژه شب یلدا ، نظارت دقیق بر روند عرضه کالا و خدمات را با رعایت قوانین صنوف و در راستای حمایت از مصرف کننده به طور جدی انجام دهند.
وی در ادامه به نقش سازمان حمایت از مصرف کننده اشاره کرد و اظهار داشت : در اجرای قوانین مرتبط با صنوف و طرح قیمت گذاری نقش سازمان حمایت از مصرف کننده باید قابل توجه باشد و با نظر به نوع و خدمات حمایتی که این سازمان ارائه می دهد لازم است که ضمن همکاری با اتاق اصناف و سایر دستگاه های مربوط به طور جدی تر نقش خود را در حمایت از عرضه محصولات و اقلام غذایی و حمایت از مصرف کننده ایفا نمایند .
نظارت بر مراکز عرضه موادغذایی در مدارس و دانشگاه ها ، ضرورت حضور اعضای ستاد در روستاها و شنیدن درخواست های مردمی ، افزایش دوره های آموزشی برای نانوایی ها و رعایت موازین قانونی در بازار هفتگی و ضرورت نظارت بر آن از جمله تاکیدات فرماندار سیاهکل بود.
در این جلسه برخی از روسای ادارات و اتحادیه ها گزارشی از اقدامات در راستای ستاد تنظیم بازار ارائه کردند.
لازم بذکر است در طی هفته گذشته ۱۲۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی ، سه مورد گشت مشترک بازرسی از بازار هفتگی و یک مورد گشت مشترک از نانوایی ها صورت گرفته است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …