چاپ مطلب چاپ مطلب

به ریاست فرماندار لاهیجان: جلسه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) وسوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.

محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان در تشریح شخصیت و جایگاه حضرت امام(ره) بیان داشت: اینکه پس از سالها همه ما، تکریم شخصیت حضرت امام و پاسداشت اندیشه ایشان را وظیفه خود می دانیم، به این دلیل است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی نماد بارز ساده‌زیستی، مردم داری، شجاعت در دوران معاصر بودند.

همای گیلان/نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به سالگرد ارتحال امام راحل به عنوان فرصتی برای ترویج افکار امام خمینی(ره) و احیای انقلاب اسلامی گفت: این فرصت یک فرصت مغتنم است و باید همه در این راه مشارکت کرده و تمامی امکانات وظرفیت های خود را برای بزرگداشت سالگرد امام راحل به کار بگیرند.

فرماندار لاهیجان در این جلسه به سوم خرداد سالرورز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر به ما آموخت اگر پیرو رهبری باشیم پیروز خواهیم شد و باید همواره از رهنمودهای رهبر انقلاب برای موفقیت و سربلندی نظام و کشور بهره ببریم.

وی با قدردانی از پیشنهادات مسوولان و اعضای جلسه، گفت: برنامه ریزی های خوبی برای بزرگداشت آزادسازی خرمشهر از سوی کلیه دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم این برنامه ها پرشور و با صلابت برگزار شود.

فرماندار لاهیجان تاکید کرد: همه مدیران بر اساس پیشنهاداتی که ارائه شده تمام برنامه های سوم خرداد را پیگیری کنند که البته در اینجا تعامل و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی قابل تحسین میباشد.

محمودی از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست: برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر را مستند سازی نمایند و برنامه های گرامیداشت این روز با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …