چاپ مطلب چاپ مطلب

به صدادرآمدن زنگ انقلاب درسیاهکل

 

همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب دردبیرستان شبانه روزی شهرستان سیاهکل به صدا در امد

SAM_9315

 دراین مراسم”بدرود”مدیرآموزش وپرورش شهرستان سیاهکل ضمن تبریک این ایام گفت : یکی از وظایف ما اینست که پیام انقلاب را به نسل جدید برسانیم زنگ انقلاب پیام شروع و آغاز عدالت است که در سال ۵۷ در چنین روزی با ورود امام راحل به صدا درآمد .

 در ادامه امام جمعه شهرستان سیاهکل با بیان این مطلب که تاریخ ایران همیشه پادشاهان ستمگری داشت  اظهار داشت : قبل از حکومت اسلامی فردی بی‌سواد و ستمگر به نام رضا خان میرپنج که در حقیقت نوکر کشور انگلستان بود زمام امور کشور ما را به دست گرفت و  بعد ها پسر او محمدرضا شاه که برده زر خرید آمریکا بود به عنوان پادشاه ایران بر کشور ما حکومت کرد در ان دوران در سال ۴۲ قانونی مصوب شد که هرگاه جنایتی توسط آمریکائیها صورت گیرد کشور ایران حق محاکمه انان را ندارد.

 حجت الاسلام شیدایی افزود: این قانون موجب اعتراض مردم ایران و واکنش امام راحل شدو تبعیدامام را بدنبال داشت که نهایتاً در چنین روزی یعنی ۱۲ بهمن۵۷ ،امام پس از سالها دوری از وطن وارد ایران شد و به همین دلیل  این ایام در تاریخ کشورما بسیار ارزشمند است . وی اظهار داشت: آنچه از نسل جدید انتظار می‌رود پاسداشت خون شهدا و دوران دفاع مقدس می‌باشد.

SAM_9321

SAM_9309

SAM_9311

SAM_9319SAM_9325

 

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …