چاپ مطلب چاپ مطلب

به صورت متمرکز همزمان با مدارس سراسر کشور: با حضور فرماندار لاهیجان بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان برگزار شد

بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش آموزان در شهرستان لاهیجان در دبیرستان با حضور فرماندار لاهیجان، رییس آنوزش و پرورش و دستگاه های ذی ربط برگزار گردید و زنگ ایمنی در مدارس شهرستان به صدا درآمد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری لاهیجان، همزمان با سراسر کشور، صبح روز (سه شنبه)، بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش آموزان در مدارس شهرستان لاهیجان برگزار شد.

فرهاد براتی فرماندار ع در حاشیه این مانور با بیان اینکه مانور امروز حاصل آموزش های دانش آموزان این مدرسه و دیگر مدارس در روزهای گذشته است، عنوان کرد: این مانور در آمادگی و کسب تجربه برای نجات خود و امدادرسانی به دیگران در زمان وقوع حادثه بسیار مؤثر است.

فرماندار لاهیجان از اجرای خوب مانور زلزله توسط دانش آموزان ابراز رضایت کرد و افزود: امروز دانش آموزان این مانور را بسیار خوب اجرا و نقش آفرینی کردند و دستگاه های امدادرسان نیز به کمک گروه های سازماندهی شده دانش آموزی آمدند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …